“Eminent mad, sublim vinmenu”
Anmeldelse af Restaurant Rebel

Restaurant Rebel
Reservér bord
lør. 8/8
20:00
Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Vi fik en helt igennem fantastisk oplevelse med Rebels 3-snacks og 3-retters menu plus meget velsmagende vinmenu. Tjenerne var også meget venlige og professionelle.

Det kan og skal klart anbefales!

Tak, severintobias
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hejsa,

Tak for din fine anmeldelse og flotte ord. Det sætter vi stor pris på. Dine ligeledes positive bemærkninger om vores tjenerpersonale bliver videregivet med det samme! Vi håber på at se jer igen!

Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Vi nåede at få take away herfra to gange under corona, og det var virkelig godt.
Velsmagende lækre retter og anden gang fik vi lidt ekstra surpise med.
Kan varmt anbefale deres mad, glæder mig til at snart bestille bord til et rigtigt besøg.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Pkoch

Hejsa,

Mange tak for dine fine ord. Det er rigtig taknemmelige over, at I fik støttet os hele to gange under de lidt usædvanlige forhold. Det betyder alverden for vores lille sted.

Anmeldt 22. maj 2020

Vi prøvede Rebels takeaway menu under Corona. En 4 retters blev til en 3 retters ved en fejl, men det blev der virkelig rodet bod på. Den 3 retters blev gratis og vi kunne hente og smage ekstra retter. Virkelig god kundeservice når der blev lavet en lille fejl, og super lækre retter!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, leneo402
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2020

Hej Lene,

Tak for din fine feedback og din støtte til os under de mest kritiske dage for vores lille spisested. Det sætter vi stor pris på. Vi er glade for, at vi fandt en god løsning i forhold til vores kvajert! Vi håber på at se dig i restauranten, nu når det er blevet nogenlunde normalt igen!

Bedste hilsener hele teamet!

Anmeldt 2. maj 2020

Helt igennem lækker og velsmagende take away og rigeligt med mad. Kan på det varmeste anbefales til alle.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, MartinSP-Kbh
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2020

Hej Martin,

Tak for dine flotte ord for vores take away. Det betyder rigtig meget for hele holdet!

Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Et “Dining Week” arrangement - snacks, 4 retter og vinmenu - ialt kr. 1648 for 2.
Snacks, hummerbisque, tatar, bøf bearnaise med fritter, creme Brülee. Dertil en vinmenu - et glas mousserende samt 4 vine tilpasset menuen. Glimrende vine allesammen.

Det lyder jo alt sammen herligt og bortset fra hovedretten var alt også ganske ok - uden dog at nå særlige højder. Der var måske for mange gæster, for der var stuvende fyldt i de trange lokaler hvor bordene er meget små og står ret så tæt. Og så var der 2 seatings, så køkkenet har jo da nok haft travlt. Vi blev “smidt ud” præcis efter- 2 timer, hvoraf hovedretten tog omkring 45 min. af vor tid!

Hovedretten var Bøf bearnaise med sprøde fritter. Vore tallerkner kom med bøffen og fritterne på og vor tjener øste bearnaisen op.
Og fritterne var sprøde og gode. Kødet og bearnaisen til gengæld helt og aldeles koldt! Vi måtte bede om “en ommer”. Så ventede vi et pænt stykke tid og endelig kom så en ny tallerken med herligheden. Denne gang var kødet varmt, til gengæld helt ufærdigt og blodigt, og fritterne var nu kolde og slatne, bearnaisen fin. Nok “en ommer” og nok en god stund ventetid. Så kom der pænt kød, gode fritter og bearnaise - og det hele varmt, men nu serveret som halv portion på en dessert tallerken. Vi spurgte tjeneren hvorfor og han sagde: Det var de tallerkner de havde lige nu! Vi opgav at forlange en ny bytter og spiste de små portioner, som var udmærkede iøvrigt. Vor “kompensation” for hele dette cirkus var et ekstra glas rødvin.

Betjeningen var i top. Dygtige positive tjenere, og de var helt sikkert kede af “Bøf cirkusset”. Køkkenet? Pæne tiltag på de øvrige retter men helt og aldeles uden kontrol med Bøf bearnaise tilberedning - noget som stort set enhver restaurant dog burde kunne, det er en nem ret med de rigtige råvarer. Men måske er REBEL i en højere klasse så retten er for simpel? I så fald skulle de nok ikke have den på menuen!

Vor pris var en rabatpris og det er den eneste grund til, at vi giver 2 stjerner. Vi er virkelig skuffede over dette første besøg på REBEL , øv!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Klynge
LasseJKBH, Marketing hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære gæst,

Tak for din anmeldelse af dit besøg hos os. Vi sætter altid stor pris på feedback - uanset om det er positivt eller negativt.

Vi beklager, at I har haft den oplevelse med den pågældende ret. Dine anker er noteret, og vi har naturligvis iværksat en evaluering af hele aftenen, så det ikke sker igen. En del af forklaringen er, at vi var ramt af sygdom i vores lille køkkenteam og havde en afløser på - og det gør vi ikke igen. For det er - som du nævner - ikke tilfredsstillende, at en bøf bearnaise ikke bliver eksekveret tilfredsstillende.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rebel, kiggede også på

Har du været i Restaurant Rebel? Fortæl om dine oplevelser!