“Pris og kvalitet hænnger ikke sammen”
Anmeldelse af Restaurant Godt

Restaurant Godt
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. november 2018

Vi spiste på Restaurant Godt med et vennepar. Et lille hyggeligt sted (der kun plads til 20 gæster), hvor der ikke er tidsbegrænsning/seatings. Der en fast menu som bestod af hummersuppe, slethvar, fasan og en dessert. Der var som sådanne ikke noget galt med maden, men til prisen havde vi forventet meget mere smag, finesse og mindre husmandskost.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Jan S

Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var to til middag på Restaurant Godt på en ganske almindelig onsdag. Vi blev taget rigtig godt i mod. Betjeningen var venlig og kyndig gennem hele aftenen.

Maden var sammensat på forhånd og sublim med flere kulinariske detaljer som f.eks. Særlig ærte-parfait-is. Vinene var et kapitel for sig selv. Perfekt sammensat og afstemt til maden.

Alt i alt en super oplevelse, der kun kan anbefales !

Dato for besøg: juni 2018
Tak, astrid_huus
Anmeldt 7. juni 2018

En middag på Restaurant Godt er svær at beskrive med ord. Servicen er fuldstændig formidabel, personlig og opmærksom. Maden er sublim: Veltilsmagt, velanrettet og veltilberedt. Den oplevelse man får på Godt kan ikke sammenlignes med konventionelle restaurantbesøg, for Marie Ann & Colin er fantastisk nærværende.
På Godt fik vi den lækreste aperitif, jeg har fået til dato - fantastisk vejledning i vine, og noget af det bedste mad jeg har fået på den københavnske restaurantscene. Prisen afspejler på alle måder kvaliteten af hver eneste servering. Jeg kommer absolut igen!

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Sigridrgm
Anmeldt 18. december 2017

Vi var på Restaurant Godt til firmaets julefrokost. Det var en fantastisk oplevelse. Maden var helt i top. 4 lækre retter for 600. Det er et lille sted, hvor der er fantastisk service. De har sat sig utroligt meget ind i at kombinere de rigtige ingredienser i maden og i at finde den rigtige vin, som passer til.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, Hailand
Anmeldt 10. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejlig mad Colin Rice og hans kone lavede til os. Dyrt men godt!!
Også vinen,som var udvalgt til de forskellige retter, var rigtig gode.

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, Charlotte D

Rejsende, der kiggede på Restaurant Godt, kiggede også på

Har du været i Restaurant Godt? Fortæl om dine oplevelser!