“Restaurant Godt”

Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 10. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejlig mad Colin Rice og hans kone lavede til os. Dyrt men godt!!
Også vinen,som var udvalgt til de forskellige retter, var rigtig gode.

1  Tak, Charlotte D

Anmeldt for 5. februar 2017 fra mobile enheder

Virkelig delikat og lækkert sammensat 4-6 retter. Og en meget lækker vin menu sammensat af det søde personale. En spændende aften som også koster - men bestemt prisen værd og helt utrolig fint lokale med meget private borde. Klart anbefales!

2  Tak, Hoffmann5
Anmeldt for 18. januar 2017

En fast menu af friske råvarer som køkkenet har sammensat til sæsonen.
Blev hilst velkommen kl 1845 og kokken sagde farvel kl 23:45 efter en lang hyggelig aften.
Apperetif med lidt godt brød og spændende gane-åbnere til.
Den lækreste hummer-suppe med "fiskeboller" fyldt med imponerende smage. Der var WAUW hele bordet rundt.
Så en kulmule på 2 slags bønner med en ikke alt for stærk peberrods sauce.
Til at rense ganen en lille blodappelsin sorbet, vildt god stil!
Vildt dyr med lækker sauce og tilbehør.
Til sidst valgte vi enten oste eller dessert. Stilton var der selvfølgeligt og den var som den skulle være. Desserten var fantastisk og ikke for stor.

Der var bestilt vin-menu og den matchede bestemt alle retterne. Lidt særlige hvidvine da de skulle matche peberrods sauce og fiskebollerne uden at dominere. Det blev gjort rigtigt godt! Ikke noget snobberi bare velvalgt til retterne. Der blev efterfyldt i alle glas så man havde vin nok til hver ret.

Dette var den store årlige bestyrelses-middag og vi kunne ikke sætte en finger på noget. Der var ikke andet end at klappe i hænderne.

3  Tak, Hennerikken
Anmeldt for 14. november 2016

Super lækker mad (meget veltillavet og spændende) med tilhørende vinmenu. Vi følte os rigtig "Godt" tilpas i restauranten mog fik en særdeles god betjening. Restaurant Godt lever til fulde op til sit navn, både hvad angår madoplevelse og personlig service.

Besøgte stedet november 2016

3  Tak, Kirsten S
Anmeldt for 2. april 2016 fra mobile enheder

En lidt overset perle midt i den danske Michelin-hype. Colin og Marie-Anne Rice leverer en lukullisk oplevelse med fokus på årstidens råvarer og tilhørende fint tilpasset vinmenu. Man føler sig altid velkommen og "Godt" tilpas i restauranten med udsigt til det livlige gadeliv i indre København. Restaurant Godt lever til fulde op til sit navn, både hvad angår madoplevelse og personlig service.

6  Tak, Ursula Taylor R

Rejsende, der kiggede på Restaurant Godt, kiggede også på

Har du været i Restaurant Godt? Fortæl om dine oplevelser!