“Super lækkert”

Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 14. november 2016

Super lækker mad (meget veltillavet og spændende) med tilhørende vinmenu. Vi følte os rigtig "Godt" tilpas i restauranten mog fik en særdeles god betjening. Restaurant Godt lever til fulde op til sit navn, både hvad angår madoplevelse og personlig service.

Besøgte stedet november 2016

Dato for besøg: november 2016
3  Tak, Kirsten S

Anmeldt 2. april 2016 fra mobile enheder

En lidt overset perle midt i den danske Michelin-hype. Colin og Marie-Anne Rice leverer en lukullisk oplevelse med fokus på årstidens råvarer og tilhørende fint tilpasset vinmenu. Man føler sig altid velkommen og "Godt" tilpas i restauranten med udsigt til det livlige gadeliv i indre København. Restaurant Godt lever til fulde op til sit navn, både hvad angår madoplevelse og personlig service.

Dato for besøg: april 2016
6  Tak, Ursula Taylor R
Anmeldt 6. februar 2015

En udsøgt fornøjelse...!.....Simpelthen den dejligste mad. Flere skulle slå vejen forbi, ja det koster en skilling, men man får fuld valuta for pengene. Er fuldt på højde med de allerbedste københavnske top-restauranter...!.......

Dato for besøg: december 2014
8  Tak, Kim J
Anmeldt 7. oktober 2014

Restaurant Godt har jeg nu besøgt jævnligt igennem de sidste snart 20 år, og aldrig har jeg gået skuffet hjem.
Velsmagende og smukt anrettet med og dertil rigtig god vinmenu hver gang.

Dato for besøg: oktober 2014
8  Tak, Kjellleslie L
Anmeldt 23. juli 2014

Super skøn mad og vin. Besøgte denne skønne restaurant for 2. Gang. Der er så hyggeligt. Kun plads til ca. 14 gæster. Man blive virkelig hygget om og vi sad nærmest køkkenet og kunne også snakke lidt med kokken. Rigtig søde værtsfolk. Bestemt anbefalelsesværdig hvis man leder efter en særlig oplevelse på Michelin niveau.

Dato for besøg: juni 2014
9  Tak, Minna5

Rejsende, der kiggede på Restaurant Godt, kiggede også på

Har du været i Restaurant Godt? Fortæl om dine oplevelser!