“Noget af Københavns bedst tillavede mad...!...”
Anmeldelse af Restaurant Godt

Restaurant Godt
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. februar 2015

En udsøgt fornøjelse...!.....Simpelthen den dejligste mad. Flere skulle slå vejen forbi, ja det koster en skilling, men man får fuld valuta for pengene. Er fuldt på højde med de allerbedste københavnske top-restauranter...!.......

Dato for besøg: december 2014
8  Tak, Kim J

Anmeldt 7. oktober 2014

Restaurant Godt har jeg nu besøgt jævnligt igennem de sidste snart 20 år, og aldrig har jeg gået skuffet hjem.
Velsmagende og smukt anrettet med og dertil rigtig god vinmenu hver gang.

Dato for besøg: oktober 2014
8  Tak, Kjellleslie L
Anmeldt 23. juli 2014

Super skøn mad og vin. Besøgte denne skønne restaurant for 2. Gang. Der er så hyggeligt. Kun plads til ca. 14 gæster. Man blive virkelig hygget om og vi sad nærmest køkkenet og kunne også snakke lidt med kokken. Rigtig søde værtsfolk. Bestemt anbefalelsesværdig hvis man leder efter en særlig oplevelse på Michelin niveau.

Dato for besøg: juni 2014
9  Tak, Minna5
Anmeldt 10. marts 2014

Forretningsmiddag med norske kunder, og Colins mad er en udsøgt oplevelse. Marie-Anne sørger for hyggelig og god service og serverer perfekt afstemt vin til de 4 retter vi fik.

Dato for besøg: november 2013
9  Tak, Kjellleslie L
Anmeldt 7. maj 2013

Jeg har haft fornøjelsen af at spise på Godt adskillige gange nu med familier, og hver stund har været en usøgt fornøjelse. Colin's cuisine kæler for sanserne og er blandt de mindeværdige måltider jeg har nydt i min tid. Servicen er fantastisk, og Marianne har en overdådighed af viden at kunne dele omkring måltiddet og vinmenuerne som kun bidrager til oplevelsen.
Selve restauranten er hyggelig og intim, med en stille elegance i indretningen.

Dato for besøg: april 2013
10  Tak, Elan Joel I

Rejsende, der kiggede på Restaurant Godt, kiggede også på

Har du været i Restaurant Godt? Fortæl om dine oplevelser!