“Virkelig dejligt sted i hyggelig atmosfære ”
Anmeldelse af Cofoco

Cofoco
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejligt sted i hyggelige omgivelser og god mad. Lækker 4 retters menu, tilberedt af virkelig gode råvarer, tilberedt helt perfekt med godt smagsfremhævelse.
Sød og venlig betjening.

Tak, martinaP8204XM

Anmeldt 27. november 2019 fra mobile enheder

Var i går på mit første besøg på Cofoco, og det bliver bestemt ikke det sidste. Dejlig mad og fine anretninger. Smukt pyntet torsk med spiselige blomster, og virkelig lækker rødbede-ret med gedeost. Retten med unghanenuggets var så stor at min veninde måtte bede kokken annullere sin sidste ret (vi havde bestilt tre forskellige retter hver).

Dato for besøg: november 2019
Tak, 317pernillel
Anmeldt 9. november 2019

Virkelig god oplevelse, fantastisk velsmagende retter og en dejlig afslappende atmosfære - som personalet skal have ros for !

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, morten_dan_nielsen
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Min mand havde booket til min fødselsdag. Vi valgte 5 retter. De var flot anrettet men.... suppen havde for meget fløde og smør og den brændende kærlighed var for lille - der var een spise skefuld.

Betjeningen foregik af 5 forskellige tjenere og på næsten 5 forskellige måder. Ikke alle var lige smilende og serviceminded.
Den ene havde lige været ude og ryge da hun serverede og det er ikke rart at få serveret mad med en duns af skod.

Endelig var jeg lidt øv over at jeg ikke kunne få en sodavand, da jeg ikke er den store alkohol drikker. Mit alternativ var noget rødbede og lign juice og vand.
Vandet fra hanen koster 25,- trods køb af vi menu (min familie drak vin)
Samlet oplevelse er prøvet meget bedre andre steder.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Thelinbrandstrup
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

6 retters med vin menu. Fantastisk mad og tilsvarende betjening. Kan varmt anbefales.

2 timer og et kvarter var kun lige nok til at nå de 6 retter. Men det er den tid der er afsat.

Alligevel suverænt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, jkjaersgaard

Rejsende, der kiggede på Cofoco, kiggede også på

Har du været i Cofoco? Fortæl om dine oplevelser!