“Rigtig godt”

Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Det er nærmest lidt tapas agtigt da portionerne ikke er store men rigtig lækkert. Jeg startede med en tartar den var lækker håndhakket med kniv, ikke skranter men heller ikke bare kørt gennem maskinen lille men utroligt velsmagende ripeye

Kommer gerne igen
Hammer

Dato for besøg: juli 2016
Tak, larsh662

Anmeldt 21. juni 2016

Det overrasker mig igen og igen, hvor stor kvalitet maden har i forhold til prisen. Menukortet er kort, og alle ved bordet vælger den samme menu på mellem 4 og 6 retter med tilhørende vinmenu, hvis man vælger det med. Det er ikke første gang, jeg spiser her og heller ikke sidste gang.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Daniel M
Anmeldt 22. maj 2016 fra mobile enheder

Jeg var på Cofoco i forbindelse med mit arbejde. Vi var 10 gæster og havde derfor skulle forud bestille enten 3, 4 eller 5 retter. Vi var enige om 4. Rimmede kammuslinger - lidt salt for mig. Muslingesuppe - super lækker. Kalvekød med kål og en fantastisk dessert. Jeg fik vinmenu. Pris 550 kr pr mand - alt inklusiv. Good value for money.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Anne L
Anmeldt 29. april 2016

Normalt når jeg ser 2-3 retter mad til 2-300 kr., begynder jeg automatisk at overveje, om det under nogen omstændigheder kan være det værd. Mad på restauranter kan godt blive for billigt. Her er der dog tale om uhørt højt niveau ift. prisen. 4 retter til 275. Bevares, portionerne er ikke enorme, men store nok til, at fire retter gør det. Vi fik rimmet laks, som var fint uden at være nogen stor oplevelse, muslingesuppe med kulmule og syltede stikkelsbær (virkelig god), lammenakke med vadouvansauce og gule (også fint) og en forrygende yoghurt-sødskærmsis. Et glas bobler og hvid og prisen landede på 440 kr./pers. Anbefales varmt til en aften, hvor det gerne må være det lette og billige måltid, men hvor man stadig ikke vil gå på kompromis.

Dato for besøg: april 2016
Tak, pjensen2
Anmeldt 21. april 2016

Gennemført restaurant med en uhøjtidelig atmosfære. Vores tjener havde første aften på jobbet. Det ødelagde nu på ingen måde stemningen. Eneste 'kiks' var at den 4-retters menu vi bestilte, blev til en 5-retters menu. Men vi var nu godt tilfredse. Maden var gennemtænkt og smukt anrettet. Meget passende portioner, så der både var mad på tallerkenen og alligevel plads til næste ret. Vi fandt alle 5 retter velsmagende og velkomponerede. Undervejs blev vi betjent af 4 forskellige tjenere og kokken - alle med godt humør, store smil og imødekommende uden at være påtrængende. Vi havde valgt en vinmenu som således blev til 5 glas vin. Det fortrød vi ikke. Spændende vine som vi ikke selv ville have valgt.
Samlet en dejlig aften, hvor vi blev lukket ud som de sidste gæster :-)

Dato for besøg: april 2016
Tak, Karsten Y

Rejsende, der kiggede på Cofoco, kiggede også på

Har du været i Cofoco? Fortæl om dine oplevelser!