“Fremragende”

Restaurant Amalie
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. august 2020

Vi besøgte dette stede en lørdag middag hvor vi sad udenfor. Vi fik fremragende mad og super betjening, selvom der var travl. Så serviceminded, den bedste service i flere år her i DK. Et sted vi helt sikkert vil besøge igen når vi kommer til København. Mange tak for oplevelsen

Tak, BirteP7130

Anmeldt 18. juli 2020

Vi fik pandestegt rødspættefilet og mørbradbøf. Begge retter var yderst velsmagende. Servicen var helt i top. Hyggelig atmosfære. Et af de bedste steder at få smørrebrød i København.

Tak, MetteBjerrum
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik pariserbøf og Fur special øl med hjemmelavet peberrod snaps.
Perfekt afstemt i sammensætning af krydderier. Perfekt betjening god atmosfæren

1  Tak, 814famg
Anmeldt 16. juli 2020

Leder du efter en fantastisk frokostrestaurant, så er du kommet det helt rigtige sted. Lækker velsmagende mad, super sød og venlig betjening og hyggelige lokaler. Et sted man kommer igen.

1  Tak, TopPovl
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er en første klasses frokostrestaurant, skal prøves, kan på det varmeste anbefales. Råvarer af aller bedste kvalitet, og utroligt veltillavet.

Tak, Svend-AageA

Rejsende, der kiggede på Restaurant Amalie, kiggede også på

Har du været i Restaurant Amalie? Fortæl om dine oplevelser!