“Frokostrestaurant ******( Max stjerner)”
Anmeldelse af Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er en første klasses frokostrestaurant, skal prøves, kan på det varmeste anbefales. Råvarer af aller bedste kvalitet, og utroligt veltillavet.

Tak, Svend-AageA

Anmeldt 17. juni 2020

Første gang på dette sted, men bestemt ikke sidste.

Da jeg trådte ned i restauranten mærkede jeg straks en "velkommen stemning" fra stedets meget rolige og imødekommende tjener. Der var godt gang i serveringen, men på intet tidspunkt følte jeg mig til ulejlighed, og fik hurtig anvist et godt bord, hvorefter jeg kunne vente på min gæst samtidig med at menukort blev studeret.

Vor frokost bestod af to stykker smørrebrød - karrysild med smilende æg og håndpillede rejer med citron og lækker mayonnaise. Det var meget passende til en normal frokost, og Fur leverede en Lager øl på 50 cl, som ledsagede fisken på meget elegant vis.

Ej, der var altså rigtig godt, så snyd ikke jer selv for samme oplevelse !

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bendixen
Anmeldt 19. februar 2020 fra mobile enheder

Ultimativ frokost
Leder du/i efter et lille hyggeligt sted, der ikke er alt for turistpræget er det her lige stedet
Vi har aldrig oplevet så gode frokostretter før - virkeligt lækkert - alt lavet fra bunden i højeste kvalitet
Intet at sætte en finger på - simpelthen perfekt

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Soerenwn
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlige råvarer og skøn tilberedning. Nærværende og behagelig betjening som altid var venligt smilende.

1  Tak, Kristian L
Anmeldt 7. juli 2019

Vi var i København og fik lyst til en god frokost. Heldigvis var der plads hos Amalia, hvor vi nød vores rødspætte og den altid gode betjening og atmosfære.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Bogoe

Rejsende, der kiggede på Restaurant Amalie, kiggede også på

Har du været i Restaurant Amalie? Fortæl om dine oplevelser!