“Hyggelig gemme sted”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Kvarter: Indre By
Anmeldt 23. juni 2018

Rigtig gammel stil, hyggelige atmosfære, super lækre kager, super god kaffe.
Et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Jan H

Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Mormors er en speciel butik på den gode måde. Indretningen sender tanker lidt i retning af Grannys. Det er hyggeligt, og selvom vi tog kagerne med hjem, gik vi rundt og beundrede indretningen. Det vigtigste er dog kagerne, der er det vigtigste, og vi købte to store romkugler som smagte dejligt. De kan absolut anbefales!

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Y9278WJthomass
Anmeldt 10. maj 2018

Opreklameret. En lidt ældre midaldrende kvinde serverede småsurt en kop kaffe og en uhyre tør kedelig kanelsnegl. Trist var det...tørt... et glas vand havde skyllet den tørre triste ligegyldige snegl ned. 70 kr. så var det betalt meget dyrt for noget så ligegyldigt. Der vil jeg ikke komme en anden gang...

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, HHTO
Anmeldt 5. maj 2018

En rigtig hyggelig atmosfære med søde og smilende servitricer. Man bliver virkelig bragt tilbage til bedstemors hyggelige stuer.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Ole_Lianee
Anmeldt 17. april 2018 fra mobile enheder

Hvis man vil opleve mormors stue og have hyggen ved det gode gamle, så er det Mormors man skal på. Rigtig god kaffe og man bliver hvertfald fristet med det lækre kage bord ☺️

Dato for besøg: april 2018
Tak, Stine B

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!