“Det sted besøger jeg ikke oftere...”
Anmeldelse af MORMORS

MORMORS
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. maj 2018

Opreklameret. En lidt ældre midaldrende kvinde serverede småsurt en kop kaffe og en uhyre tør kedelig kanelsnegl. Trist var det...tørt... et glas vand havde skyllet den tørre triste ligegyldige snegl ned. 70 kr. så var det betalt meget dyrt for noget så ligegyldigt. Der vil jeg ikke komme en anden gang...

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, HHTO

Anmeldt 5. maj 2018

En rigtig hyggelig atmosfære med søde og smilende servitricer. Man bliver virkelig bragt tilbage til bedstemors hyggelige stuer.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Ole_Lianee
Anmeldt 17. april 2018 fra mobile enheder

Hvis man vil opleve mormors stue og have hyggen ved det gode gamle, så er det Mormors man skal på. Rigtig god kaffe og man bliver hvertfald fristet med det lækre kage bord ☺️

Dato for besøg: april 2018
Tak, Stine B
Anmeldt 3. april 2018 fra mobile enheder

Stedet er helt sin egen. Nostalgi for alle pengene og et sted hvor øjet hele tiden ser sjove billeder eller ting fra en svunden tid. Men men men....du skal have penge med for stedets priser er i den forkerte ende af skalaen. Det kunne forsvares hvis ellers man så oplevede den kvalitet der så skal retfærdiggøre dette. Men...Kaffen og det vindtørre wienerbrød var ikke en oplevelse. Dyrt og ikke spændende. Men stedet trækker vurderingen op....

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 18uffek
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Autentisk sted ligesom at sidde i mormor/farmors stue igen, men alt i alt en lidt skuffende oplevelse pga det der blev serveret + der er lidt kaotisk

Dato for besøg: marts 2018
Tak, T9590URsimoneb

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!