“Kaffe og kage og ikke meget tilbage....”
Anmeldelse af MORMORS

MORMORS
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. april 2018 fra mobile enheder

Stedet er helt sin egen. Nostalgi for alle pengene og et sted hvor øjet hele tiden ser sjove billeder eller ting fra en svunden tid. Men men men....du skal have penge med for stedets priser er i den forkerte ende af skalaen. Det kunne forsvares hvis ellers man så oplevede den kvalitet der så skal retfærdiggøre dette. Men...Kaffen og det vindtørre wienerbrød var ikke en oplevelse. Dyrt og ikke spændende. Men stedet trækker vurderingen op....

Tak, 18uffek

Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Autentisk sted ligesom at sidde i mormor/farmors stue igen, men alt i alt en lidt skuffende oplevelse pga det der blev serveret + der er lidt kaotisk

Tak, T9590URsimoneb
Anmeldt 26. marts 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig og autentisk dansk cafe. Flinkt personale. Genial kiksekage vi kommer gerne igen.

Tak, 510leneh
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger mormor, alt er som sidst tak ! Alle borde og stole er i brug og man venter på folk rejser sig. Gode sandwich og kager. God betjening, og meget sjovt at gå på opdagelse i "butikken"

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 22mikaelj
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Rammerne “mormors” spiller på følelserne. Det gør deres sandwich også - med modsat fortegn. For Kr. 59 serveres der en halv bolde i mega tykkelse, ubeskrivelig kedelig kold brød direkte fra posen og lidt fyld. En ganske skuffende oplevelse som INGEN mormor ville have været bekendt. På anmodning om to glas vandværksvand for overhovedet at kunne spise denne klump får man lov at betale endnu kr 25 i form af flaskevand selvom vi havde købt vore 2 øl. WARNING - her kommer vi aldrig igen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Askaer

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!