“Hyggelig og autentisk cafe”
Anmeldelse af MORMORS

MORMORS
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. marts 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig og autentisk dansk cafe. Flinkt personale. Genial kiksekage vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 510leneh

Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger mormor, alt er som sidst tak ! Alle borde og stole er i brug og man venter på folk rejser sig. Gode sandwich og kager. God betjening, og meget sjovt at gå på opdagelse i "butikken"

Tak, 22mikaelj
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Rammerne “mormors” spiller på følelserne. Det gør deres sandwich også - med modsat fortegn. For Kr. 59 serveres der en halv bolde i mega tykkelse, ubeskrivelig kedelig kold brød direkte fra posen og lidt fyld. En ganske skuffende oplevelse som INGEN mormor ville have været bekendt. På anmodning om to glas vandværksvand for overhovedet at kunne spise denne klump får man lov at betale endnu kr 25 i form af flaskevand selvom vi havde købt vore 2 øl. WARNING - her kommer vi aldrig igen.

Tak, Askaer
Anmeldt 10. februar 2018 fra mobile enheder

Tjaae meget kitchen sted men man kan huske en del af rekvisitterne fra barndommen. Så lidt sjovt. Udmærket kage og udmærket kaffe/diverse varme drikke. Tak det som et humoristisk indslag. Betjene ingen var ok da vi var der.

Tak, eatnord
Anmeldt 28. december 2017 fra mobile enheder

Fik sandwich og hvidvin - gennemsnitlig sandwich og hvidvinen ok.
Kiksekagen og kaffen helt perfekte.
Der var to unge søde mennesker der stod for den meste kundekontakt - heldigvis for det !! - indehaveren var en halvsur , overlegen dame der opfordrer til at stamkunder springer alle over i køen . Indretningen er skøn og helt speciel - ville være et sted man havde lyst til at komme igen igen....... Hvis det altså ikke lige var for den mavesure indehaver.
indehaver.

Dato for besøg: december 2017
Tak, BenteA232

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!