“Meget populær !”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger mormor, alt er som sidst tak ! Alle borde og stole er i brug og man venter på folk rejser sig. Gode sandwich og kager. God betjening, og meget sjovt at gå på opdagelse i "butikken"

Tak, 22mikaelj

Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Rammerne “mormors” spiller på følelserne. Det gør deres sandwich også - med modsat fortegn. For Kr. 59 serveres der en halv bolde i mega tykkelse, ubeskrivelig kedelig kold brød direkte fra posen og lidt fyld. En ganske skuffende oplevelse som INGEN mormor ville have været bekendt. På anmodning om to glas vandværksvand for overhovedet at kunne spise denne klump får man lov at betale endnu kr 25 i form af flaskevand selvom vi havde købt vore 2 øl. WARNING - her kommer vi aldrig igen.

Tak, Askaer
Anmeldt 10. februar 2018 fra mobile enheder

Tjaae meget kitchen sted men man kan huske en del af rekvisitterne fra barndommen. Så lidt sjovt. Udmærket kage og udmærket kaffe/diverse varme drikke. Tak det som et humoristisk indslag. Betjene ingen var ok da vi var der.

Tak, eatnord
Anmeldt 28. december 2017 fra mobile enheder

Fik sandwich og hvidvin - gennemsnitlig sandwich og hvidvinen ok.
Kiksekagen og kaffen helt perfekte.
Der var to unge søde mennesker der stod for den meste kundekontakt - heldigvis for det !! - indehaveren var en halvsur , overlegen dame der opfordrer til at stamkunder springer alle over i køen . Indretningen er skøn og helt speciel - ville være et sted man havde lyst til at komme igen igen....... Hvis det altså ikke lige var for den mavesure indehaver.
indehaver.

Dato for besøg: december 2017
Tak, BenteA232
Anmeldt 2. december 2017

Var på juletur i København med mine 2 drenge på 12 og 14. Det var eftermiddag og vi havde lyst til noget godt, da vi kom forbi Mormors. Det så godt og hyggeligt ud, men vi blev snydt. "Mormors vil jo bare dit bedste", står der på deres hjemmeside, men IKKE denne dag. Betjeningen var med en negativ udstråling ... Vi købte DYRE flotte kaffer og varm chokolade... min yngste søn fik væltet hele sin friske chokolade ud over det hele og over sig selv. Hvad gør en mormor så? Ingenting åbenbart? Og dog. Mormor og hendes fortravlede sure hjælper skuler bare mod os og lader mig selv komme op og bede om papir til rengøring og yder absolut ingen hjælp. Deres udstråling var irriteret og jeg følte mig ignoreret. Selvfølgelig ville jeg jo også selv gøre noget og det gik jeg i gang med, men situationen var bare svær. Min søn var ulykkelig, selvfølgelig, og fuld af chokolade på sine bukser. Og han gik rigtig meget op i at finde toilettet, Allernådigst, følte jeg, fik jeg udleveret nogle stykker papirer til at tørre op med, selv. Der stod jeg med en flod af chokolade og 1 ulykkelig søn, der så ud som om han havde gjort i buksen. Ingen rigtig hjælp fik vi. Ingen imødekommenhed. Heller ingen ny Chokolade. Ingen trøst. Det er ikke helt værdigt at kalde stedet for "Mormor". Jeg er fuldstændig sikker på at stedets mange turister ville havde have udvist forståelse og sympati for alle, ikke mindst for beværtningen hvis de skulle vente en smule længere på betjening mens personalet havde kommet os til undsætning. ... Det er helt normalt, at man ikke selv skal rode med sagerne, hvis man har et uheld i fx Netto eller Fakta. Siger det bare.... Cappuccinoen var for resten ikke sin pris værd.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, Kristian G
Gitte H, Ejer hos MORMORS, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2017

Kære Kristian,

Tak for din mail.
Vi kan godt huske dit besøg hos os.
Hver dag bestræber vi os på at give vores gæster en god og dejlig oplevelse, men alle mennesker laver fejl og det gør vi selvfølgelig også, det er desværre uundgåeligt.
Vi er af den overbevisning, at man skal ikke dømmes på de fejl man laver, men på hvordan man reagerer, når fejlen opdages og vi var desværre ikke opmærksomme på det du beskriver i din anmeldelse.
Vi ønsker dig og dine drenge en rigtig god jul
Kærligst
MORMORS

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!