“Morgen bolle på cafeen”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 29. marts 2017 fra mobile enheder

Der lå dejlige kager på hylder. Men jeg tænker at min mormor ville have sørget for "ordenlig" morgenmad kl. 8.30, en morgenstund. Vi kune ikke se noget morgenmads menu. Men heldigvis kunne mormor tilbyde at smører en bolle med ost.

Tak, ConnyAnette

Anmeldt for 28. marts 2017 fra mobile enheder

Det er bestemt et besøg værd. Det er anderledes og sjovt indrettet. Det er nok målrettet kvinder plus 60. Derfor navnet. Jeg ikke den målgruppe så måske derfor de altid virker sure når man kommer. Man skal nærmest undskylde for at vælge deres sted. Måske de bare nået til et stadie hvor man er ligeglad med god betjening. Så jeg gider ikke komme der mere men vil stadig anbefale det til dem på plus 60. Så skid hul i at de ansatte er lidt trætte af livet og sure.

Tak, Kilimani_dude
Anmeldt for 26. marts 2017 fra mobile enheder

Var kun forbi til en kop kaffe, men stemningen og udvalget af kager og sandwich lokker til et nyt besøg.

Tak, Francesca M
Anmeldt for 13. februar 2017 fra mobile enheder

Skulle på café med en veninde.Det blev café Overfor på Rosenørns alle.En positiv overraskelse. Alt var frisk og godt og fin venlig betjening.

Tak, birgitFrederiksberg
Anmeldt for 11. februar 2017 fra mobile enheder

Cafe Latten var fantastisk og ligeså var deres choko-banan-muffins. Der var en dejlig ro derinde. Der var dog nogen uforskammet kinesere derinde, men det kan mormors jo ikke gøre for. Man føler man sidder i en gammeldags café. Jeg havde dog en følelse af at personalet var lidt fjern og vil gerne have kunderne hurtigt igennem.

Tak, Simone O

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!