“Hyggeligt gammeldags ”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Var kun forbi til en kop kaffe, men stemningen og udvalget af kager og sandwich lokker til et nyt besøg.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, FrancescaM1345

Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Skulle på café med en veninde.Det blev café Overfor på Rosenørns alle.En positiv overraskelse. Alt var frisk og godt og fin venlig betjening.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, birgitFrederiksberg
Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Cafe Latten var fantastisk og ligeså var deres choko-banan-muffins. Der var en dejlig ro derinde. Der var dog nogen uforskammet kinesere derinde, men det kan mormors jo ikke gøre for. Man føler man sidder i en gammeldags café. Jeg havde dog en følelse af at personalet var lidt fjern og vil gerne have kunderne hurtigt igennem.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, simoneo120
Anmeldt 7. februar 2017 fra mobile enheder

Godt sted for turister og andre, som vil opleve stemningen fra 1950erne så ægte som den nu kan være.
God kaffe, kager og sandwich med gode øl.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Flemming W
Anmeldt 30. november 2016 fra mobile enheder

Besøgte mormors i forbindelse med en weekendtur til Kbh . Spændende lille cafe det osede af nostalgi da vi ikke havde reserveret bord var det svært at få plads. Lækker æblekage og kiksekage blev valgt Den unge mand ved disken talte ikke dansk lidt forvirring med ordren til 6 personer

Dato for besøg: november 2016
Tak, Laura L

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!