“Skøn kaffe og dejligt sted”
Anmeldelse af MORMORS

MORMORS
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 11. februar 2017 fra mobile enheder

Cafe Latten var fantastisk og ligeså var deres choko-banan-muffins. Der var en dejlig ro derinde. Der var dog nogen uforskammet kinesere derinde, men det kan mormors jo ikke gøre for. Man føler man sidder i en gammeldags café. Jeg havde dog en følelse af at personalet var lidt fjern og vil gerne have kunderne hurtigt igennem.

Tak, Simone O

Anmeldt for 7. februar 2017 fra mobile enheder

Godt sted for turister og andre, som vil opleve stemningen fra 1950erne så ægte som den nu kan være.
God kaffe, kager og sandwich med gode øl.

Tak, Flemming W
Anmeldt for 30. november 2016 fra mobile enheder

Besøgte mormors i forbindelse med en weekendtur til Kbh . Spændende lille cafe det osede af nostalgi da vi ikke havde reserveret bord var det svært at få plads. Lækker æblekage og kiksekage blev valgt Den unge mand ved disken talte ikke dansk lidt forvirring med ordren til 6 personer

Tak, Laura L
Anmeldt for 26. november 2016

Dejlig kaffe og gammeldags bagværker, ærgerligt at der ikke er friske bagte boller til rådighed hver dage. Betjening er ok.

Tak, Ida P
Anmeldt for 29. oktober 2016 fra mobile enheder

Virkelig dårlig kaffe og distræt betjening! Sandwich og kage god men besværligt at få bord og ingen personlighed i blandt personalet.

Tak, Dorte S

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!