“Juletur ”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt 30. november 2016 fra mobile enheder

Besøgte mormors i forbindelse med en weekendtur til Kbh . Spændende lille cafe det osede af nostalgi da vi ikke havde reserveret bord var det svært at få plads. Lækker æblekage og kiksekage blev valgt Den unge mand ved disken talte ikke dansk lidt forvirring med ordren til 6 personer

Tak, Laura L

Anmeldt 26. november 2016

Dejlig kaffe og gammeldags bagværker, ærgerligt at der ikke er friske bagte boller til rådighed hver dage. Betjening er ok.

Tak, Ida P
Anmeldt 29. oktober 2016 fra mobile enheder

Virkelig dårlig kaffe og distræt betjening! Sandwich og kage god men besværligt at få bord og ingen personlighed i blandt personalet.

Tak, Dorte S
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Mormors lever op til navnet. Det er nøjagtigt som at stille uret tilbage. Smagen er i top og stemningen giver det sidste.

Tak, Lars M
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig tidslomme med fin betjening, god kaffe og lækre kager!!! Meget stemningsfyldt - man føler sig straks hjemme og godt tilpas. Fik kaffe, bananmuffin og de lækreste småkager, jeg længe har smagt!!

Tak, vanillepigen

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!