“Autentisk og lunefuld”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Mormors lever op til navnet. Det er nøjagtigt som at stille uret tilbage. Smagen er i top og stemningen giver det sidste.

Tak, Lars M

Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig tidslomme med fin betjening, god kaffe og lækre kager!!! Meget stemningsfyldt - man føler sig straks hjemme og godt tilpas. Fik kaffe, bananmuffin og de lækreste småkager, jeg længe har smagt!!

Tak, vanillepigen
Anmeldt 13. april 2016

Er man i København må man ikke snyde sig selv for denne oplevelse:) både smagsmæssigt og synsmæssigt - ren guf for begge dele :-)

Tak, BAPE13
Anmeldt 15. marts 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted med god stemning og dejlig mad. Klassisk dansk mormor hygge og indretning. Gode kager også :). Gratis wifi og gode juices :)

Tak, Christian S
Anmeldt 29. februar 2016

Hyggeligt sted med personlighed. Vi fik en rigtig god latte. Til gengæld var vi ikke vildt imponerede over de scones vi fik. De var meget smagsløse.

Tak, Emsemus

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!