“Hyggeligt at være "hjemme" hos mormor! ”
Anmeldelse af MORMORS

MORMORS
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig tidslomme med fin betjening, god kaffe og lækre kager!!! Meget stemningsfyldt - man føler sig straks hjemme og godt tilpas. Fik kaffe, bananmuffin og de lækreste småkager, jeg længe har smagt!!

Tak, vanillepigen

Anmeldt for 13. april 2016

Er man i København må man ikke snyde sig selv for denne oplevelse:) både smagsmæssigt og synsmæssigt - ren guf for begge dele :-)

Tak, BAPE13
Anmeldt for 15. marts 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted med god stemning og dejlig mad. Klassisk dansk mormor hygge og indretning. Gode kager også :). Gratis wifi og gode juices :)

Tak, Christian S
Anmeldt for 29. februar 2016

Hyggeligt sted med personlighed. Vi fik en rigtig god latte. Til gengæld var vi ikke vildt imponerede over de scones vi fik. De var meget smagsløse.

Tak, Emsemus
Anmeldt for 4. februar 2016

Havde set vagtskifte med forældrene til vores amerikanske DIS udvekslingsstudent, og inden vi skulle aflevere dem i lufthavnen var der tid til en kop kaffe og en kage. Valget faldt på Mormors, og det har gjort mange gange efterfølgende. Fantastisk behagelig og afslappet stemning, som man husker det fra barndommens besøg hos Mormor og Morfar, super servering og super lækre kager. Forældrene til vores DIS student insisterede på, at de måtte have et par kager med på flyet. Det var en helt igennem perfekt afslutning på et perfekt weekendbesøg.

Tak, Steen S

Rejsende, der kiggede på MORMORS, kiggede også på

Har du været i MORMORS? Fortæl om dine oplevelser!