“Godt sted !”

20:00
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Danmarks berømte fiskerestaurant beliggende i historiske omgivelser på Gammel Strand: Udsøgt service og skøn atmosfære med fisken som den helt store stjerne. Maden på Krogs Fiskerestaurant baseres på de bedste råvarer fra de nordiske himmelstrøg: Østers, hummer, søtunge, rødspætte, torsk og meget mere fra det maritime skatkammer. Menukortet rummer både klassiske, nye og spændende fiskeretter. Vi glæder os til at forkæle dig med inspirerende og velkomponerede smagsoplevelser fra havene omkring os.
Anmeldt 26. januar 2020

God mad og drikke, god betjening, ak hjerte, hvad vil du mere ! Kan stærkt anbefales , rimelige priser !

Tak, Klavs B
Krogs F, Gérant hos Krogs Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Kære Klavs

Tusind tak for de flotte ord og din anbefaling.
Vi er glade for at både maden og betjeningen fald i jeres smag.
Vi håber på at kunne byder jer velkommen igen en anden gang.

Krogs Fiskeresturant

Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

En skøn beliggende restaurant med venligt, smilende og humoristisk personale. Ved første øjekast et meget fint sted, men heldigvis er det ikke udelukkende kjole og hvidt.
Deres skaldyrfad er helt sublimt, og der er kyndig vejledning, uden følelsen af dumme spørgsmål.
Fisken udbenes ved bordet, og pandekagen flamberes ligeledes ved bordet - hvilket giver en god oplevelse af et professionelt og stolt personale.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Daniel N
Krogs F, Gérant hos Krogs Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Kære Daniel

Tak for den flotte kommentar. Det glæder os at i har haft en god oplevelse hos os. Dejligt at både stedet, maden og betjeningen levede op til jeres forventninger

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen igen

Krogs fiskrestaurant

Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk mad og drikke samt ikke mindst tjenerne var gode. Smagfuldt, retterne var godt sammensat og vinmenuen var perfekt

Tak, Torben1963

Kære Torben

Dejligt at både maden og vinen faldt i jeres smag
Kom endelig forbi os igen

Hilsen
Krogs fiskerestaurant

Anmeldt 29. oktober 2019

Smukke omgivelser, min kæreste og jeg valgte begge 3 retters menu, jeg med vin menu min kæreste med et enkelt glas hvidvin. Alle tre retter var super tilberedt og en smagsoplevelse vinene lækre og tilfæjede lidt extra til maden. Betjeningen var i top.
Det bliver helt sikkert ikke sidste besøg på Krogs.

Tak, Bobobobobobobobobo
Krogs F, Gérant hos Krogs Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2019

Tusind tak for de rosende ord. Dejligt i har haft en god oplevelse hos os.
Vi glæder os til snart at byde jer velkommen igen

Krogs fiskerestaurant

Anmeldt 16. oktober 2019 fra mobile enheder

God mad, hyggelig stemning, god betjening, gode (dyre) vine.

Vi fik en menu på dining week. Vi var fuld tilfredse. Men fortæl os hvorfor vi bliver ‘bøffet’ 50 kr for vand, når vi ikke engang havde bestilt det? Det blev blot serveret på bordet. Det er ikke okay når man bestiller vin hører vand altså med! Især når man blot fylder op fra vandhanen!! De 50 kr gav vi gerne i drikkepenge i stedet.

1  Tak, Fru_henriksen
Krogs F, Gérant hos Krogs Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære Fru Henriksen

Mange tak for din anmeldelse
Dejligt at i havde en god oplevelse hos os.

Selvfølgelig skal i ikke betal for noget i ikke har bestilt. Jeg håber i gjorde jeres tjener opmærksom på det, så de kunne tage vandet af regningen igen.

Her på Krogs Fiskerestaurant, bruger vi et filtreringsanlæg som gør vores vand rigtig lækkert før det serveres. Det er derfor ikke blot vand fra vandhanen.

Vi håber i har lyst til at komme forbi os igen. Flotte billeder :)

Venlig hilsen
Krogs Fiskerestauant

Rejsende, der kiggede på Krogs Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Krogs Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!