“Elendig service”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad oplevelse, men det blev totalt ødelagt af serveringen. Vi oplevede nærmest det som 90 års fødselsdag som sendes nytårs aften. Jeg var ikke klar over at man kunne få en stjerne med en servering hvor bestik nærmest blev kastede på bordet og vinen nærmest kastede ned i glasset. Vi alle i selskabet oplevede at det nærmest var til besvær at vi kom. Øv for en oplevelse og absolute et sted som vi ikke kan anbefale.
PS en i selskabet havde den samme oplevelse for 3-4 uger siden så det er ikke en engangs oplevelse

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, KRL61

Anmeldt 3. april 2022

Vi var 6 personer til at spise aftensmad på restaurant marchal, der er beliggende i stueetagen på Hotel D'Angleterre.
Vi havde store forventninger til niveauet på så eksklusiv en restaurant. og forventninger blev indfriet i starten, med meget imødekommende velkomst af al personale. Maden var i topklasse og en virkelig god oplevelse.
I forhold til overstående kan jeg give 5 stjerner.
Samlet set kan det dog kun blive til 3½ stjerner da tjeneren, som betjente vores bord, var i en helt anden kategori end det øvrige personale.
Han havde tendens til at virke nedladende og temmelig uinteresseret, når han præsenterede menuerne. og han var slet ikke opmærksom under middagen (hvis han overhovedet var til at få øje på).
Der gik f.eks meget lang tid til han kom med regningen (selv om vi havde rykket ham).. Det virkede bevidst og han kom først med vores overtøj, da vi selv ville gå ud og tage det.
Når vi fremover vil vælge en rigtig eksklusiv restaurant, så bliver det én af Københavns mange andre gode steder

Dato for besøg: april 2022
Tak, Michael S
Anmeldt 16. februar 2022

Det føles meget eksklusivt at træde in ad døren til Marchal, som er restauranten på hotel D'angleterre. Vi havde booket bord, og fik plads ved vinduet med frit udsyn til hele Kgs. Nytorv. Det er lidt atypisk at der ikke er en fast menu på en Michelin restaurant, men her kan man frit vælge blandt alle lækkerierne på spisekortet, som heldigvis ikke er overskueligt stort. Vi startede med et glas champagne og fik anbefalet nogle snacks/canapeer til at starte med af den meget behagelige tjener.
Både det og de efterfølgende jomfruhummere med bisque var helt i top, samt hovedretten tenderloin.
En skøn eksklusiv oplevelse i smukke omgivelser, behagelig stemning og perfekt betjening. Sluttelig fik vi en snak med chefen, som spurgte om vores oplevelse. Perfekt.

Dato for besøg: januar 2022
1  Tak, hbothmann
Anmeldt 10. februar 2022

Vi var 4 voksne og et barn.
Spiste a la carte.
Startede med canapeerne - som er deres snack/forret - østers, stenbidderrogn, Iberico og andet - alt var ekstremt delikat,frisklavet og smagfuldt.
Forretterne med "ravioli", svampe, kastanier, trøffel - vildt lækre. De ristede selleri spiste vores søn på 15 - tænker det er de første grøntsager, han har nydt :D
Tournedos Rossini. Foie Gras stægt perfekt og andeleveren i bunden, topeede... trøfler i overflod. Outstanding. Torsk og Søtunge var meget delikate. Søtungen svømmede i beure blanc med caviar.
Desserterne var alle fantastiske. Vi drak Meursault hele vejen igennem. Kunne måske have fortjent en sauvignon blanc til forretterne i stedet - vinen var helt fantastisk - anbefalet uden for kortet af somelieren.
Det er ikke en billig restaurant, men bestemt ikke dyr, i forhold til kvaliteten.
Hotellet og restauranten er hyggelig og international.
Vi kommer gerne igen, både til en lidt mere afslappet middag og noget fint.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, nikolajl414
Anmeldt 9. februar 2022 fra mobile enheder

Super betjening, lækker mad, passende portioner. Den bedste restaurantoplevelse i flere år.
God akustik, hyggelige og stilrene lokaler.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, troelssorensen

Rejsende, der kiggede på Marchal, kiggede også på

Har du været i Marchal? Fortæl om dine oplevelser!