“Lækker tre-rettersmenu til frokost”
Anmeldelse af Restaurant D'Angleterre

Restaurant D'Angleterre
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 5. august 2017

Vi fejret datterens 18 års fødselsdag til frokost, og blev vel modtaget. Servering var venlig og forgik på engelsk. Vi valgte kokkens tre retters menu til 425 kr. Maden var bedre end jeg havde forventet og omgivelserne rolig og afdæmpet.
Som ekstra service kom tjeneren ind med en lille lækker kage med lys i.

Det var ikke sidste gang vi var her..

Tak, Anja B

Anmeldt for 11. juli 2017

Vi spiste aftensmad. Betjeningen var meget venlig og professionel. Maden var af høj kvalitet, og vi fik nogle fantastiske vine til maden. Man lykkes at levere en god totaloplevelse

Tak, Anders J
Anmeldt for 10. april 2017 fra mobile enheder

Frokost med tre retter, der ganske enkelt ikke kunne være bedre! Det hele var suverænt, og jeg kommer helt sikkert igen!

Tak, Helle D
Anmeldt for 5. april 2017

Restauranten har en fint afstemt menu på et højt niveau og man glemmer fuldstændig, at det er en hotelrestaurant. Hertil særdeles venlig betjening og vinkort for enhver smag.

Tak, moenavej
Anmeldt for 22. februar 2017 fra mobile enheder

Som deltager i en større vinsmagning som fandt sted på D'Angleterre var jeg også inviteret med til en efterfølgende middag og havde glædet mig til denne. Middagen bestod af en buffet, hvilket også er helt fint, når der er et budget der skal overholdes, ingen tvivl om det!

Jeg og mange andre gæster undrede os over indholdet på buffeten, nu vi ved at den skulle suppleres med mange forskellige vine, heriblandt rigtig mange forskellige rødvine. På buffeten var flere slags sild, tarteletter og andre lækre ting, som passer rigtig fint sammen med en kold øl - men til bedre vine siger jeg og andre altså at der er sket et fejl match.

2 stjerner kan det blive til - opgaven med at løfte dette arrangement må bære blevet misforstået og værten for arrangementet ikke blevet rådgivet godt nok om buffetens indhold og manglende muligheder for math mellem mad og vin - vi var i hvert fald en del gæster der sukkede dybt og havde stor medfølelse med de mange vinproducenter som var vores værter.

Resten af arrangementet var i øvrigt helt efter bogen og tak for god service ved selve vinsmagningen.

Tak, Bo O

Rejsende, der kiggede på Restaurant D'Angleterre, kiggede også på

Har du været i Restaurant D'Angleterre? Fortæl om dine oplevelser!