“Hyggelig restaurant på Bryggen”
Anmeldelse af Aristo

Aristo
Reservér med
Aristo er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde købt tilbuddet via ‘Dinner booking’, 3 retter for 225 kr. incl gebyr. Vi fik lækker forret (grillet tun), dejlig hovedret (oksemørbrad) og lidt ordinær dessert (dild pannacotta).
Hyggeligt sted først på Bryggen lige ved Langebro og udsigt over vandet.
Fin servering.
Mange gæster, så vær forberedt på at sidde lidt tæt.
(Blir stadig træt af at betale for 4 x postevand)

Tak, Kim P

Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Besøgte Aristo, idet jeg havde købt en “deal” til restauranten. Menuen lød på lynstegt tun, grillet angus ribeye og panna cotta. Tunen var fantastisk, kødet perfekt stegt, tilbehøret pommes frites ( lækre og tykke) og hjemmelavet bearnaise ligeledes meget lækkert, men den største overraskelse var panna cottaen, som var med dild (!) og hindbærgele - en himmerrigsmundfuld, som jeg må have opskriften på. Betjeningen var fin, men der var heller ikke mange mennesker i restauranten pga. Kulturnatten. Jeg har dog ingen grund til at tro, at den ville være mindre høflig, hvis restauranten havde været fuld.
Kommer bestemt igen.

Tak, birgitte1806
Anmeldt 16. september 2017 fra mobile enheder

Tak for et veltilberedt måltid. Oksemørbrad, tun mv. Var alt samme med masser af smag og var lavet med kærlighed. Alt i alt en super oplevelse og vi kommer gerne igen

Tak, Kim N
Anmeldt 27. maj 2017 fra mobile enheder

Fik et bord udenfor i solen med udsigt over havnen.
Super hurtig betjening og en virkelig lækker burger.
Vi nød vores hyggeaften i byen

Tak, Susanne N
Anmeldt 10. april 2017

En lørdag aften i marts, fandt vi Aristo. Og heldigvis var der et bord til os.
En virkelig god oplevelse. Både service, mad, udvalg af drikkevarer OG stemning var helt i top.

Tak, 66pippi

Rejsende, der kiggede på Aristo, kiggede også på

Har du været i Aristo? Fortæl om dine oplevelser!