“En rigtig fin beliggenhed,”
Anmeldelse af Dag H

Køkkener: Fransk, Dansk, International, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

En rigtig fin beliggenhed, men efter at have været det 2 gange på kort tid må jeg konstatere at jeg ikke er sikker på at jeg kommer igen.
Jeg fik en moulesfrites 1 gang og det kan ikke anbefales, 2 gang fik jeg en burger der var fin nok, dog er drikkevarerne også til den lidt dyre side.

Tak, classens10

Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Desværre en fedtet og slatten omgang. Limonaden med passionsfrugt havde i alt een tynd skive passionsfrugt, som var halvfordærvet. Frugten til brunchen var også ødelagt af sved fra den lidt mere end overmodne melon. Skinken var god, men eet stykke og intet brød.. resten var af laveste supermarkedskvalitet. Alt i alt: “keep passing the open windows!”

Dato for besøg: september 2020
Tak, Balderk
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Danske cafe’ere burde stramme op..
Man tænker som overskriften, var inde forbi og spise en frokost i godt selskab, men ikke meget at give stjerner for.
Tjener virker tung.! Meget tung..
Maden kan også diskuteres, bevares en salat var okay, men når man “ køber “ ekstra trøffel til 30 på min trøffel pasta, så burde den bare smage lidt af trøffel.!! Men ikke her..
Så ønsker man en salat og en latte, så er stedet noget for dig.

Tak, PeterH2966
Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig med central billighed på Østerbro. Spændende omend mindre spisekort. Maden var veltilberedt og kom hurtigt. God betjening. Alt i alt en god oplevelse til en fornuftigt pris

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, 862hans_
Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

Er dejligt sted at få en drink i sommer varmen og et måltid mad. Helt sikkert en fint alternativ i området.

Dato for besøg: august 2019
Tak, classens10

Rejsende, der kiggede på Dag H, kiggede også på

Har du været i Dag H? Fortæl om dine oplevelser!