“Ok sted”

Køkkener: Fransk, Dansk, International, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 28. januar 2020

Blåbærtærten kan anbefales på det varmeste. Kunne dog gerne være lidt større. Vi bestilte en kop varm chokolade, der ikke var rigtig varm. Den kom i en meget stor kop, som kan være vanskelig at holde med én hånd, og så bred og åben, at Indholdet hurtigt bliver endnu koldere.
Der er meget støj fra kaffebrygningen. Maskineriet står midt i restauranten.
Der kunne ikke fås koffeinfri kaffe.

Tak, ovesteens2017
EmilPaagDagH, Ejer hos Dag H, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Hej Ove,

Tak for din anmeldelse. Jeg giver feedbacken videre mht størrelsen på blåtærtent til køkkenet, men føler nu den er meget fin i forhold til prisen.
Hvad angår den "varme" chokolade kan jeg kun beklage. Ville dog havde ønsket i havde bemærket det til tjeneren, så havde vi da med det samme fået lavet en der var ordentlig varm. Det kan jo smutte engang imellem, men selvfølgelig skal chokolade være varm.

Håber at se jer en anden gang

Mvh
Emil

Anmeldt 28. oktober 2019

Det var lidt sent en mandag aften, Lidt tamt i lokalet men betjeningen kvik og nogle korte kik på menukortet, blev til en Rib-eye med en glas af husets rødvin. Maden var virkelig fin og velsmagende. Fint stegt og en rosti og cowlslaw var virkelig godt. Priserne var da helt ok, 370kr jeg var tilfreds og glad.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, mogensp747
Anmeldt 19. oktober 2019

Jeg kom forbi med et par venner for at få lidt at spise en fredag aften - og vi valgte at sidde udenfor, da vejret trods alt viste sig fra den milde side her i sidste halvdel af oktober.

To af os fik stedets goumetburger med fritter (175 kr), og den var rigtig dejlig, virkelig saftig og velsmagende. Og fritterne var også rigtig gode. Bevares, til 175 kr var burgeren bestemt betalt, og meget dyrere bør en burger nok ikke være. Men der var heller ikke noget at klage over.

Hertil nød jeg et rigtig godt glas rødvin - en Barbaresco fra 2015 - til 120 kr, vist det dyreste enkeltglas på kortet, men den var hver en krone værd. Vinkortet er relativt omfattende for en café, og der er adskillige andre interessante muligheder at vælge imellem.

Betjeningen er på sædvanligt café-niveau.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, nielsmartin
Anmeldt 9. september 2019

Overskueligt og godt menukort. Enkelte retter lidt dyre, men ellers et acceptabelt prisniveau. Hyggeligt sted med en god atmosfære, dog er musikken en smule høj. Fin betjening.

Dato for besøg: september 2019
Tak, MetteBjerrum
EmilPaagDagH, Ejer hos Dag H, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2019

Hej Mette, det glæder os at i nød jeres besøg. Håber at se jer igen i fremtiden. Mvh Emil

Anmeldt 30. juni 2019 fra mobile enheder

Hue og hygge på lokal café, hvor maden var rimelig til den gode side, hvor det udendørs placerede bord og den meget opmærksomme og nærværende tjener gjorde den samlede oplevelse god.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, RikkeHol

Rejsende, der kiggede på Dag H, kiggede også på

Har du været i Dag H? Fortæl om dine oplevelser!