“I solskin, regn og blæst - er CPH Street food på Papirøen bedst! ”
Anmeldelse af Copenhagen Street Food

Copenhagen Street Food
Køkkener: Gademad
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Beskrivelse: Copenhagen Street Food er Danmarks første street food marked, som med sine 39 madboder serverer mad fra over hele verden. Markedet er en platform for små start-ups og gadekokke, som kører deres madboder individuelt. Hver bod sælger et udvalg af måltider, som du kan sammensætte på kryds og tværs og både indendørs og udendørs er der opstillet fælles langborde, som man kan slå sig ned ved. Specielt kan vi anbefale at tage plads på ude kajen med udsigt til Skuespilhuset på den anden side af havnen og Københavns måske mest spektakulære solnedgang. Om sommeren er der DJ's hver fredag og lørdag på kajen fra om eftermiddagen og senere rykker festen indendørs. Derudover holder vi løbende forskellige kulturelle arrangementer, som man holde sig opdateret på gennem vores Facebookside eller på vores hjemmeside. Du kan reservere plads i Drivhuset, som er placeret indendørs i de rustikke haller, alle ugens dage fra kl. 17 gennem vores hjemmeside. Copenhagen Street Food holder åbent hver dag inkl. helligdage og har sidste åbningsdag den 31. december 2017.
Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Papirøen er en af mine favoritsteder i KBH!
God beliggenhed, superlækker mad og så er det kaotisk på den fede og hyggelige måde.

Hvad kan jeg anbefale?
Oink oink - Pulled pork burger med twisted fries (koster 100,- for en menu) - til sammen er det et ret stort måltid. Man kan sagtens dele fries to mennesker.

Brass - der er 'ægge' noget at kimse af her! Disse æggewraps er virkelig lækre.

Cheesecaken - super lækker, men 50,- stykket er lidt pebret.
Det smager dejligt, men for mig at stykkerne for små til den pris (ikke at man kan spise mere, men det ville klæde dem at sænke prisen lidt).

La Fattoria - kæmpe skuffelse ift. den italienske 'platte' man kunne få. De var løbet tør for ting, og plattens mest ophidsende bid var en spansk (?!) chorizo. Hvis man kender lidt til det italienske køkken, så bliver man skuffet.

Toldbodens Fish'n'Chips - fish'n'chips'ne er lige som de skal være og mere til. Fisken er lækker og det er nogle gode portioner til prisen. Denne vender jeg ofte tilbage til for det smager bare som det skal.

Tak, Louise D

Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Været der 4 gange nu og stadig hooked! Men pas på at priserne ikke underminerer, hvad konceptet bygger på venner ;)

Tak, Morten A
Anmeldt 17. juni 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, både inde og ude. Forskellige aldersgrupper og nationaliteter. God musik, og dejlige stole ude på kajen med flot udsigt til skuespilhuset etc. Hvis du trænger til et toilet skal man gå i god tid på en lørdag. Trist at stedet lukkes næste år.

Tak, Anne H
Anmeldt 16. juni 2017 fra mobile enheder

En fabrikshal med en række mere eller mindre enkle boder. Spændende madoplevelser fra alle verdenshjørner og hyggelig stemming med musik udenfor. Meget "laid back" stil. Prisniveauet er useriøst højt og der er ikke sammenhæng mellem mængder, pris og kvalitet. En turistfælde!

Tak, jakobmh
Anmeldt 12. juni 2017

Konceptet er godt, men forholdene er knapt så gode.

Maden er ok og det skal den også være med de priser. Ofte er det billigere at spise inde i byen. Jeg så bl.a. en discount sodavand, der normalt koster 1,95 kr. blive solgt til 20 kr. Det er ikke i orden.

Alt var overfyldt. Det var umuligt at finde et sted at stå med maden, man gik skulder ved skulder.

Jeg besøger ikke stedet en anden gang.

Tak, HenningP629

Rejsende, der kiggede på Copenhagen Street Food, kiggede også på

Har du været i Copenhagen Street Food? Fortæl om dine oplevelser!