Åben i dag: 09.00 - 22.00
Super mystery oplevelse

En super god og intens oplevelse hos Mystery Makers. Et spændende rum med super gode gåder og... læs mere

Anmeldt d. 15. juli 2020
clauskj_rgaarda
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Super udfordrende og sjovt

Mystery Makers formår at skabe nogle virkelig gode omgivelser i deres escaperoooms. Det er ikke kun... læs mere

Anmeldt d. 14. marts 2020
kristianvalentin2018
København, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 80,77 $
København Card
834 anmeldelser
fra 68,37 $
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Det levede mere end meget op til mine forventninger. Vi kommer helt sikkert snart igen. Dejligt at kunne blive udfordret og få motioneret hjernen.
Fedt koncept! Glæder mig til at der kommer flere mysterier (gerne snart)

Tak, MsJinxDk
Anmeldt d. 27. januar 2020

Gennemarbejdet materiale fra Mystery Hunt, historisk interessant, teambuildende og underholdende. Kan klart anbefales. Også til større børn.

Tak, susannehen9
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Det er anden gang jeg prøver et af deres mysterier og syntes det var vildt sjovt! Vi var en flot på 6 personer, og var i alderen 22-60 år. Vi var underholdt hele vejen igennem! Kan anbefaledes.

Tak, evabI455XG
Anmeldt d. 21. januar 2020

Sjov og anderledes oplevelse med børnene. Fin måde at samarbejde på. Ungerne har allerede efterlyst det næste arrangement.

Tak, 217rasmush
Anmeldt d. 20. januar 2020 fra mobile enheder

Helt klart værd at besøge. Spænding, samarbejde, sjov og en fantastisk ny måde at bruge hjernen på...

Tak, Lotte E