“Fin, simpel bistromad”
Anmeldelse af Voulez Vous

Voulez Vous
Reservér med
Voulez Vous er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk, Café, Fusion
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. august 2017

Jeg var på Voulez Vous, da det lå tæt på Pumpehuset, hvor min kæreste og jeg skulle til koncert efterfølgende. Vi bookede gennem Restaurant2night, så vi fik 15 % rabat, men i forvejen var priserne nu ikke høje. Betjeningen var ikke specielt venlig, men maden og vinen var god og klassisk fransk. Menukortet er meget lille, og egentlig er det vist mest en morgenmads/frokostrestaurant, men jeg var stadig ret tilfreds med min gedeostesalat som et let aftenmåltid.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, WBKBH

Anmeldt 28. maj 2017 fra mobile enheder

vi spiste brunch på voulez vous, det er nok femte gang på nogle år. vi synes det er en lækker anretning man får, og at det er et hyggeligt sted! kommer igen.

Tak, 824PeterG824
Anmeldt 11. maj 2017 fra mobile enheder

Jeg var idag udsat for den mest usle opførsel overfor mig som enlig kvinde i forbindelse med at jeg ville benytte mig af et Downtown tilbud om Fransk brunch på cafeen. Jeg havde bestilt bord til en person igår til kl. 11.00, og da jeg kommer ind i cafeen idag og beder om at blive vist hen til det bord, jeg har bestilt, er der intet reserveret, og jeg blev forsøgt placeret ved et bord under en åben trappe til 1. Salen, hvor jeg ikke vil sidde, da jeg synes, det er uhumsk at blive placeret et sted, hvor jeg kan risikere, at min mad bliver forurenet med, hvad det måtte falde ned fra trappen. Jeg bad om at komme til at sidde ovenpå, hvilket blev afvist. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at hvis jeg havde været en enlig mand eller ung, at jeg havde fået en anden behandling, hvilket jeg synes er under al kritik.
Jeg bad derfra om at få mit værdibevis igen og forlod caféen.

Jeg har selvsagt bedt Downtown om at få returneret pengene på de to værdibeviser, jeg har købt, da jeg under ingen omstændigheder har tænkt mig at sætte benene i caféen nogensinde igen, efter en så dårlig behandling.

Jeg har skrevet til caféen i håb om at de fremadrettet har tænkt sig at behandle enlige kvinder noget bedre, end jeg var ude for, for de kan ærligt talt ikke være andet bekendt. Vi skriver trods alt 2017, hvor ligebehandling burde være en selvfølge.

Tak, ic863
Anmeldt 4. maj 2017

Meget lækre Tartes Flambées til en meget gunstig pris, udmærket rødvin og fin betjening. Sad godt i stuen men meget larm fra 1. sal.

Tak, Kaslander
Anmeldt 26. april 2017

Dejlig oplevelse på fint lille sted med god mad, fin betjening og charmerende omgivelser.

Deres tarte flambée (en slags meget tynd pizza) var gode, men dog ikke særligt store, og skal suppleres med noget andet, hvis man medbringer stor appetit.

Der er kun en fadøl, men det er til gengæld den rigtig gode New York Lager fra Nørrebro Bryghus til en ok pris på kr. 50 for godt 40 cl.

Dato for besøg: april 2017
Tak, BjarkeS

Rejsende, der kiggede på Voulez Vous, kiggede også på

Har du været i Voulez Vous? Fortæl om dine oplevelser!