Fantastisk sted i centrum af KBH

En god oplevelse. Desværre nok mere på den kulturelle del end det gastronomiske. Meyer er super... læs mere

Anmeldt d. 23. oktober 2020
Bo-Tofte
København, Danmark
fra mobile enheder
Udsigt 360 grader, gratis adgang.

Ville en tur op i tårnet en lørdag eftermiddag, lang kø, kun tilladt med 40 mennesker af gangen i... læs mere

Anmeldt d. 12. januar 2020
Vibeke579
København, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
Kanaltur i København
520 anmeldelser
fra 16,48 $
Anmeldt d. 27. juni 2016

Min kone valgte den nemme frokost, mens jeg valgte den store frokost. Først tog det 1/2 time før den Nemmefrokosts 2 stykker smørrebrød kom samtidigt med min sild, Derefter tog det 25 min. før mit næste stykke kom, hvor jeg bad om at få 3. stykke med det samme. Det varede dog yderligere 10-15 minutter. Min kone kunne næsten ikke strække sine 2 stykker over al den tid. Det var ikke fordi, der var mange gæster den dag, og der var faktisk mange tjenere, så det må skyldes dårlig planlægning. Maden var middel til lidt over middel, prisen for høj.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Henrik J
Anmeldt d. 12. juni 2016 fra mobile enheder

Gratis fornøjelse.
Vi tog elevatoren 40 meter op i tårnet ved Christiansborg. Der er en restaurant i tårnet. Vi tog en mindre elevator længere op. Ganske få trapper det allersidste stykke. Flot udsigt hele vejen rundt ud over København.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, kirstens204
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

Efter en tur gennem Security op 5 Sal med en elevator, derefter en trappe, kpm vi op til udsigten. Sikke en udsigt, ud over alle byens tårne, tage. En oplevelse, hvor du fik fornemmelsen af,
hvor de forskellige seværdigheder lå.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, 910mettep
Anmeldt d. 24. marts 2016 fra mobile enheder

Der var en lang kø for at komme op i Tårnet. Vi havde bestilt bord i restauranten, på den måde kan man springe køen over. Efter sikkerhedstjekket var vi klar til at snuppe kongeelevatoren.
Man kommer op til Pultekammeret med gamle gipsmodeller, og en stor model af Christiansborg. Herfra fører en trappe op til øverste niveau, hvor kam kan nyde udsigten over København fra 44 meters højde.
Der er gratis adgang, og det kan anbefales at kombinere det med et besøg i restauranten.

Dato for oplevelse: marts 2016
2  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 15. marts 2016

Til trods for varsling om kø var der ingen kø, denne tirsdag kl. 12.30. Security-tjek var tilsvarende lufthavnens, omstændeligt, men venligt, glidende og delvis betryggende. Udsigten var selv i dette næsten klare vejr ikke noget særligt. Selv om man er højere oppe end Rundetårn virker det som om, der er mindre at se på. De tykke mure er en forhindring i at få den rette fornemmelse. Da besøget jo er gratis er det dog absolut pengene værd! I øvrigt lidt uforståeligt at skattekroner skal gå til sådan noget. De bør naturligvis tage kostpris (lønninger) i entre.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, BOSSER2013