“Fin genopbygget restaurant”
Anmeldelse af Restaurant Laura

Restaurant Laura
nr. 2.284 af 2.812 Restauranter i København
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

efter en omfattende brand for et par år siden.

Fin opdækning og absolut god og uformel service fra start til slut.

Vi valgte buffet, men man kunne også bestille enkelte retter fra kortet. Buffeten var opdelt i en kold og en varm afdeling
Men her gælder desværre, ligesom på mange andre restauranter på Bakken, at der er for mange af de “traditionelle” retter. Smagsmæssigt var de noget intetsigende og ikke særlig spændende.

Omvendt er der jo grænser for, hvad man kan forvente for 129kr. Men når maden er billig, skal det jo hentes ind på drikkevarerne.

Men det ville være befriende - ikke bare på denne restaurant - at man prioriterede kvaliteten og prøvede noget nyt, fremfor at satse på kvantiteten. Også selvom det prismæssigt kostede noget mere.

Tak, Michael K

Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Meget kedelig mad , som et cafeterie. Kan absolut ikke anbefale det . Priserne er alt for høje til standarden

Tak, tinadB2320TO
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste buffe der og det var en noget tam oplevelse. Smagsløse og trist. Man kunne også bestille fra spisekortet og det så noget bedere ud.

Tak, lindlarsen
Anmeldt 29. juni 2020

Rigtig lækker og flot restaurant. Maden smagte super godt, og buffeten var top lækker, vi blev taget hurtigt imod ved indgangen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, KarlHyltoft
Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

Laura’s serverede vandkylling og rødgrød. Det har jeg ikke fået siden mormor levede for snart 30 år siden, så det var et sjovt gensyn.
Ind imellem kommer der besøg af figurerne fra Matador. De kommer med tilpasse mellemrum, og afspiller nogle af de kendte scener fra serien, og gør det ret godt (man må ikke tage video)
Tjenerne spiller med på Matadorgalejen og gør det ligeledes godt. Maden er ikke moderne så det passer bare til hele oplevelsen. Måske er det lidt i den dyre ende men omgivelserne og skuespillerne giver det altså også en lidt større oplevelse.
Derfra var vi så i Cirkusrevyen hvilket også var en fin oplevelse.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, steenv_13

Rejsende, der kiggede på Restaurant Laura, kiggede også på

Har du været i Restaurant Laura? Fortæl om dine oplevelser!