“Venlig betjening og super lækker mad”
Anmeldelse af Restaurant U Formel

Restaurant U Formel
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Venlig betjening og super lækker mad. Vinene i vinmenuen passede godt til de enkelte retter men vil ikke falde i alles smag - der var et par ret specielle vine iblandt. Det skal man lige være klar over, inden man beslutter sig for at gå med vinmenuen.

Tak, Goldenmeister

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Første gang på U formel.
Forventningerne var høje. Vi skulle der ind og spise med et vennepar.
En aften vi virkelig havde set frem til.
Vi valgte alle den store menu med vin-menu til og tænkte nu ville det blive godt.
Maden var helt ok, den kan man ikke klage over. Men hold nu op vi var skuffede over den vin vi fik serveret til. Det skal kunne gøres bedre.
Men det mest skuffende, var den dårlige og helt igennem u formelle betjening. Tjenerne var på ingen måde til stede, så u personlige og af den grund vil jeg ikke spise der igen.
Til den pris forventer jeg bedre service

Tak, mich42h9
Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har spist hos Uformel før og denne aften var vi et lille selskab på 4. Forventningerne var tårnhøje hos alle. Vi bestilte 4 retters menuen med vinmatch.

Vi havde en vegetar i selskabet, hvilket ikke var noget problem. Den korte udgave er, at vores forventning blev fuldt indfriet.

Fantastisk godt sammensat menu med et væld af smags, visuelle- og tekstur oplevelse.

Dertil at service var fantastisk. Tjeneren ved faktisk en masse om både maden og vinen og deler gerne sin viden. Skøn aften - vi kommer igen!

1  Tak, CopenhagenLangford
Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

Det var 2. gang vi var på Uformel. Var lidt i tvivl om, hvorvidt de kunne leve op til vores forventninger denne gang.

Men det kunne de.

Vi bestilte “Den større Uformel menu” til 1.350 kr. Og atter var det en stor oplevelse. Sammensætningen af vinen og maden var perfekt. Tjenerne var meget opmærksomme og professionelle!

Stedet kan klart anbefales og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, K4294KAlindah
Anmeldt 14. december 2019

Vi nød det store udvalg af appetitlige serveringer både med fisk, kød og grønt som det primære, og en opmærksom og vidende betjening.
Fremragende øl fra Ebeltoft.

Dato for besøg: december 2019
Tak, travellerbyheart_dk

Rejsende, der kiggede på Restaurant U Formel, kiggede også på

Har du været i Restaurant U Formel? Fortæl om dine oplevelser!