“Super lækkert mad”

Restaurant U Formel
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Og vildt god vin til. Alt var passede smukt sammen. Det eneste der trækker ned, var at der var lige lidt nok på tallerken til hovedretten og akustikken var elendig.
Men mad, vin og servering var i top.

Tak, Regin Holm N

Anmeldt 26. september 2018

Dejligt lokale, herlig stemning, god betjening, fine og passende vine og LÆKKER MAD. Vi spiste Uformel's 4 retters menu, og det var meget velsmagende - og passende portioner, så man også blev mæt.

Tak, Gunilla B
Anmeldt 19. september 2018 fra mobile enheder

U Formel er en dejlig oplevelse med spændende nye retter som tit er variation over danske klassiker.

Tak, 140christophr
Anmeldt 2. september 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad i uformelle omgivelser, med meget uformelle tjenere.
Vi startede aftenen i baren med snacks og en øl til mig og et glas bobler til min kæreste. Vi blev henvist til vores bord efter en lille time, og bestilte med det samme den store oplevelse.
Vi startede med champagne og østers. Min første østers, som var langt bedre end jeg havde forestillet mig. Vi fik 5 retter med tilhørende vinmenu. Det hele komplementerede hinanden. Vinene ville vi ikke selv have valgt, men samspillet mellem vin og mad var helt i top, og gjorde oplevelsen endnu stærkere for os.
På trods af den store menu, sluttede vi af med ost sammen med kaffen. Osten fuldendte aftenen for os.
Vi kan varmt anbefale stedet. En meget lækker og uformel oplevelse.

Tak, Paw R
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Vi var tidligt inde og spise aftensmad. Der var få gæster i restauranten og måske derfor gik tjenerne rundt om os hele tiden.
Maden vi fik smagte rigtigt fint og både vinen og juicen var også god.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Rikke Toft N

Rejsende, der kiggede på Restaurant U Formel, kiggede også på

Har du været i Restaurant U Formel? Fortæl om dine oplevelser!