Skide sjov oplevelse ;)

Gode, udfordrende opgaver og sjovt “plot”. Kan varmt anbefales. Mange fine detaljer og mulighed for... læs mere

936susannen
fra mobile enheder
Fantastisk

Mega sjov aktivitet, som alle kan være med til! Vi prøvede laboratoriet, som var både spændene og... læs mere

Sofie123467

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
SHERLOCK Escape Room
København Card
835 anmeldelser
fra 68,44 $
Anmeldt d. 3. august 2020

God oplevelse for større børn og voksne! Stiller store krav til samarbejde og problemløsning, så de små grå kommer i sving! Vi havde det rigtig sjovt!! :-)

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, A1076MAjuliel
jacob873, Direktør hos TIMEQUEST Escape Rooms Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2020

Dejligt i havde en god oplevelse :)

Vi ses forhåbentligt igen i fremtiden.

Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Superfed oplevelse, der klart kan anbefales. Rummene er opfindsomme og de ansatte var virkelig hjælpsomme og bidrog til en god tur.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, emiliek269
jacob873, Ejer hos TIMEQUEST Escape Rooms Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2020

Kære Emilie

Dejligt i havde en god oplevelse :)

Vi ses forhåbentligt igen i fremtiden.

Anmeldt d. 9. juni 2020

Fede rum, søde gamemaster og en grinern aktivitet for dig og dine venner eller kæresten. Kæmpe anbefaling herfra

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, sunestabk

Hej Sune

Tusind tak for det positive besøg og den flotte anmeldelse

Håber at se jer i gen i nær fremtid :)

Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

Rigtig sjov oplevelse hvor hele familien kan være med! Både teenager og pensionister. Spændende og udfordrende gåder og super god service.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Fumle

Hej Fumle !

Tusind tak for det positive besøg og den flotte anmeldelse

Håber at se jer igen i den nærmeste fremtid :)

Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted!
Var afsted med min datter, som blev 12 år den dag. Vi prøvede “Prisen Break” hvor vi skulle bryde ud af fængslet på 1 time.
Vi blev mødt af den sødeste medarbejder (Charlotte), som var fantastisk hele vejen igennem. Hun forklarede alt hvad vi skulle vide, og trods vi skulle have hætte over hovedet og lænkes sammen, følte vi os - uden tvivl - i trygge hænder. Hun var en stor del af vores gode oplevelse!
Selve rummet var proppet med geniale gåder, clues og mystik og man blev virkelig udfordret på den gode måde. Det var en super sjov time!

Helt klart alle pengene værd og vi vil SÅ meget komme tilbage, for at prøve nogle af de andre rum!

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, dortjaco

Tusind tak for den flotte og motiverende anbefaling

Vi glæder os til at se jer en anden gang.

Mvh

Jacob