Anmeldt d. 1. august 2020

Skøn hostel ,dejlig rent, søde mennesker, altid hjælpsomme ,skøn morgenmad så min datter og jeg havde en skøn tur fik set hele kbh på gå ben og elløbehjul og der ikk langt til kanal og hav bad så skøn sted billigt og rent og pænt

Tak, 316suzannea
Jeanette Thunø Birkedal, Direktør hos Danhostel Copenhagen City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Kære 316suzannea,
Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Det glæder os rigtig meget, at du og din datter nød opholdet her på vores hostel. Vi håber meget at vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.
Vh Rikke, Danhostel Copenhagen City

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig fint til overkommeligt beløb. Man tænker ikke umiddelbart at man er på et hostel ud over at man selv lægger sengetøj på. Stedet er rent og pænt og med den flotteste udsigt fra de øverste etager.

Tak, Lene78_03
Jeanette Thunø Birkedal, Direktør hos Danhostel Copenhagen City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2020

Kære Lene78_03
Vi er rigtig glade for at høre at du havde et godt ophold og vi håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Boede der i 6 overnatninger.
Rigtig fine og store værelser til rigtig god pris. Virkelig god placering centralt i byen, tæt på Tivoli, strøget, Christiansborg. Kryds broen og du er på Islands brygge. Rigtig god service og hurtig ind og udtjekning.
Bar og dejlige fælles arealer.
Roligt på gangene om aftenen og natten.
Rene lagner og håndklæder hver 3. Dag - kunne hentes i lobbyen. Masser af gratis turist materiale.
Flotte nye badeværelser.
Fokus på vandforbrug med måler ved bruser - obs står du for længe under bruseren slukker lyset på badeværelset.
Vi havde booket privat værelse til 2 personer.

Eneste STORE minus er: Sengene er mega hårde og vågnede hver morgen med ondt i ryggen.

Tak, Centropa
Jeanette Thunø Birkedal, Direktør hos Danhostel Copenhagen City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære Centropa
Vi er glade for at høre at du havde et godt ophold. Vi værdsætter din feedback og vil tage den med videre. Vi håber, at du fik oplevet det, du ville i København, og at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. juli 2020

Vi havde en enkelt overnatning. Dejligt hotel. Serviceminded personale. God hygiejne og fantastisk morgenmad. Ikke mindst havde vi e fantastisk udsigt over Amager til Sverige. Klart anbefalelsesværdigt på alle måder.

Tak, Mortendut

Kære Mortendut
Vi er glade for at høre, at du havde et godt ophold, og vi håber, at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Ganske fint ophold. Vores værelse var fint, sengene og hovedpude dog meget dårlige. Fin placering ift banegården og gode spisesteder. Der er meget lydt. Fik ikke morgenmad der, da jeg synes den var for dyr ift det der var. Prisen dog afgørende faktor for det stadig kan anbefales.

Tak, bnolesen

Kære Bnolesen
Tak for din anmeldelse. Vi er glad efor at høre at du havde et godt ophold. Vi værdsætter din feedback omkring sengene og puderne og vil tage den med videre. Vi håber, at du fik oplevet alt det, du ville i København, og at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen en anden gang.