“God kaffe”

Køkkener: Italiensk, Dansk
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 3. april 2018

God kaffe på en kold dag. Der var ikke meget plads, og betjeningen var ikke så flinke til at rydde af.

Tak, Greenroad2630

Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig skuffende hele 3 gange. Har besøgt baresso i Jylland og på Sjælland andre steder end i fields hvor de får 5 stjerner af mig, men denne i fields lever på ingen måde op til kvaliteten. Alle tre gange jeg har besøgt stedet har jeg måtte bede om en ny fordi det ikke har været tilberedt og smagte som i andre baresso'er i dk. Jeg mener efter 3 besøg er det ikke kun et tilfælde eller jeg bare har været uheldig. Pigerne bag disken havde mere travlt med at tale med veninder der besøgte stedet end at ekspedere kunderne og give dem deres varer. Flere i køen som ventede bliv irritable uden at det dog havde nogen effekt for de kvindelige ekspedienter. Det er ikke pengene værd i denne baresso i fields.

Tak, Charlotte M
Anmeldt 27. april 2016

Kaffen er fantastisk og man kan få den, som man vil ha' den. God og smilende betjening. Kan varmt anbefales.

Tak, Charlotte K
Anmeldt 11. februar 2016

Coffeebreak er en god ting i hyggelige omgivelser når man er på shopping tur i Danmarks største shopping center.

Tak, sjfotodotdk
Anmeldt 19. marts 2015

Baressos udvalg af mad er ikke voldsomt stort, men de har noget til alle, derfor kunne min datter og jeg også nyde en frokost i forbindelse med et besøg i Field´s.
Den veganske sandwich smager glimrende og hvis man har lyst til mælk i kaffen, så klarer de både alm. mælk, laktosefri mælk og sojamælk - det synes vi er rigtig god stil!
Jeg håber dog, at der snarest muligt kommer bare en enkelt vegansk kage - måske raw?

• Stemning
1  Tak, Rikke B

Rejsende, der kiggede på Baresso Coffee, kiggede også på

Har du været i Baresso Coffee? Fortæl om dine oplevelser!