“Fantastisk”

Køkkener: Sydamerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Jeg kan ikke andet end sige at Llama er helt fantastisk.
Stemningen når man træder ind af døren er helt speciel. De sydamerikanske gulvklinker, det store glasparti med alle farverne, udsmykkede dyrekranier som matcher gulvet, intet er efterladt til tilfældigheder. Newyorker/sydamerikansk præg. En dj står og spiller gammel og ny R&B som giver en groovy stemning som og træde ind i en hyggelig club i NY.
Maden er smagsfuld og ikke lavet særligt til danskere, så ved hver bid sker en smags eksplosion i munden. Alt er smukt anrettet i lidt større end tapas lign anretninger. Betjeningen er sød, hurtig og meget imødekommende.
Kan i særlig grad anbefales.

Tak, Gitte F

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad, fin betjening. Akustikken var dog ikke så god igen. Maden kom hurtigt og var virkelig velsmagende og spændende mad. Det var vores første besøg og jeg bestemt ikke skuffet og kommer gerne igen. Vi fik en tasting menu til 400kr hvor jeg fik vegetar og min mand den almindelige. Bestemt anbefalelsesværdig. De var søde til at skifte ud i desserterne så vi kunne få hver vores slags

1  Tak, MajaLaungaard
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Super autentisk og lækker latinamerikansk mad, der er tilpasset det nordiske køkken. Vi delte en 8-retters menu, som blev serveret i fine tallerkner og skåle. Vi gik derfra glade og mætte. Personalet var imødekommende og snaksalige. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, evapJ5326KJ
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Flot indrettet restaurant med en dejlig atmosfære - dog lidt ringe akustik, men det går. Betjeningen var god og høflig - kun et par småting der haltede. Maden smagte godt, men mange af smagene gik igen i de forskellige retter. Ingen større kulinarisk oplevelse. Mad og drinks i en prisklasse man forventer i indre København. Jeg kommer gerne igen når menukortet byder på nye spændende retter.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, nicolfla
Anmeldt 11. marts 2020 fra mobile enheder

Lækker autentisk oplevelse. Middag for to som optalt til koncert i Vega. Valgte i alt seks retter til deling, herunder svinebryst. Lækre små retter gode til deling. Meget smagfuldt og god kvalitet. Velinformerede tjenere og lækre omgivelser med de karakteristiske farverige fliser. Super god oplevelse.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, sorenhost

Rejsende, der kiggede på Llama Restaurante & Bar, kiggede også på

Har du været i Llama Restaurante & Bar? Fortæl om dine oplevelser!