“Autentisk men lidt dyr”

The South Indian Frederisberg
Book med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
The South Indian Frederisberg er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Asiatisk, Indisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: The South Indian Chettinad Restaurant åbnede i januar 2015 for at bringe det fineste, sydindiske køkken til Danmark. I Indien betyder Chettinad 'mesterkok' og er en holdning til madkvaliteten. Restaurantens personale har en passion for at bringe en oplevelsesrig, sundere og mere spændende type mad fra Indien til Danmark. Gæsterne skal opleve kvalitet i råvarer, madlavning og betjening.
Anmeldt 3. november 2016

Vi har været rundt i Indien flere gange og ville gerne prøve en restaurant, der havde ry for et autentisk køkken. Vi blev ikke skuffede. Maden smagte som i Kerala (når man ikke går på turistrestaurenterne). Vi valgte et tilbud kaldet "Small menu" til 227 kr. min medspiser valgte kyllingversionen, og jeg selv den vegetariske, der ofte er sværere at lave. Grøntsagerne var dejligt friske, hvorimod kyllingekødet var en lille smule trævlet, men absolut ikke dårligt. Den engelsk talende betjening var venlig, men givet ikke tjeneruddannet.
Stedet var velbesøgt selv på en almindelig onsdag aften.
Alt i alt et godt måltid, ikke for meget og ikke for lidt. Stedet ligger i den lidt dyre ende, men hellere det end at få en billig men "flad" oplevelse.

Tak, Jan F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Lokalet er rent og pænt. Personalet er søde, men ikke fagligt kompetente. Maden er af rimelig kvalitet, men har du været i Indien eller prøvet rigtige indiske restauranter så bliver du skuffet, da priserne er høje og ikke står mål med kvaliteten.

Tak, jesper e
Anmeldt 21. august 2016

Vi fik en Fish65 og Schrimp65, min fiks var lidt tør, men fruens rejer var perfekte saftige og sprøde. Herefter fik jeg en Kothu Parotta som var et godt og spændende bekendtskab, konen valgte lam, som var meget spicy - men det elsker hun så... Vi fik en stærk Indisk øl til (Cobra ekstra premium - brygget i EU he he) den var god og passede godt til maden. Serveringen var ny men meget venlig og søgte råd når det kneb - var dog lidt ked af ikke at blive anbefalet en Mango Lassie som jeg for sent blev opmærksom på, men pyt for jeg kommer nok igen.

1  Tak, Henrik A
Anmeldt 30. juli 2016

Mig bekendt det eneste sted man kan få dosaer i København.
Nydeligt lokale, fin betjening.
Var der med to små børn, som gik om bord i børnemenuen med stor vellyst.
Dosaerne var gode, men manglede lidt sprødhed, idet de var lidt tykkere end normalt.
65-retterne var velsmagende omend lidt tørre.
Spiser der gerne igen.

Tak, Martin L
Anmeldt 13. juli 2016 fra mobile enheder

Lækker indisk mad, hverken dyr eller billig, men en gåtur hver. Vi fik alle dosax3 hvilket er mere snackagtig end egentlig aftensmad.

Tak, Lauge-Nielsen

Rejsende, der kiggede på The South Indian Frederisberg, kiggede også på

Har du været i The South Indian Frederisberg? Fortæl om dine oplevelser!