“Dejlig dansk mad”
Anmeldelse af Nyboders Køkken

Nyboders Køkken
Reservér med
Nyboders Køkken er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. juni 2018

Min veninde og jeg har en aftale 1 gang om året hvor vi går ud og får stegt flæsk med persillesovs. I denne restaurant har vi fundet et sted hvor de laver det hele fra bunden, maden har smag og vi kunne sidde ude i solen og nyde vejret. Eneste minus er de kun har en tjener som har rigeligt at se til. Stedet kan varmt anbefales hvis man er til "gammeldags danske retter", store tallerkener.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, nusser71

Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Fik rigtig god mad og betjeningen var helt i top. Desværre var restauranten lidt kold da der er store vinduer og det var meget koldt udenfor. En meget hyggelig indrettet restaurant kan anbefale denne hvis man vil have hygge, god og mere end venlig betjening.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Winnie K
Anmeldt 4. marts 2018

Lille restaurant med dansk mad beliggende i Nyboder kvarteret, København.
God, hurtig betjening og lækker mad, primært dansk. Maden var tilberedt og der var rigeligt af det. Fornuftige priser og valgmuligheder fra det lille kort. Vinudvalget var få, men til gengæld gode vine til fornuftige priser. Der var en del gæster af forskellig art, børnefamilier, forretningsfolk og yngre par.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Allan R
Anmeldt 17. december 2017

Glimrende spisested. Originalt.
Klassisk gammelt dansk.

Fik ''Nyboders stjerneskud' - frisk og veltillavet.

Kan klart anbefales.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Frans M
Anmeldt 19. november 2017 fra mobile enheder

Typisk dansk mad i hyggelige omgivelser, som en god gammeldags kro også midt i byen. Stegt flæsk, pariser bøf, æblekage

Dato for besøg: november 2017
Tak, Sanne P

Rejsende, der kiggede på Nyboders Køkken, kiggede også på

Har du været i Nyboders Køkken? Fortæl om dine oplevelser!