“Glimrende spisested. Originalt.”
Anmeldelse af Nyboders Køkken

Nyboders Køkken
Reservér med
Nyboders Køkken er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 17. december 2017

Glimrende spisested. Originalt.
Klassisk gammelt dansk.

Fik ''Nyboders stjerneskud' - frisk og veltillavet.

Kan klart anbefales.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Frans M

Anmeldt 19. november 2017 fra mobile enheder

Typisk dansk mad i hyggelige omgivelser, som en god gammeldags kro også midt i byen. Stegt flæsk, pariser bøf, æblekage

Tak, Sanne P
Anmeldt 17. november 2017

Her kommer jeg med garanti igen næste gang jeg er i København.

Der er så hyggeligt og maden er dejlig. God dansk mad... Man bliver med garanti mæt og prisen er helt og aldeles rimelig!

Man føler sig hjemme her og får en følelse af, at man er stamgæst, selvom det er første gang man besøger stedet.

1  Tak, KarstenJensen
Anmeldt 17. november 2017

Dejligt, hyggeligt stedm, hvor man kan få lækre danske retter. Stegt flæsk er et hit og man bliver sagtens rigtig mæt!

Man føler sig hjemme og betjeningen er super god!

Kan anbefales på det kraftigste. Priserne er også mere end rimelige!

Kommer helt sikkert igen næste gang jeg gæster hovedstaden!

Tak, KarstenJensen
Anmeldt 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg besøgte dette fantastiske sted, hvor børn også er mere end velkommen vi fik 3 forskellige rette nyboders gryde - gammeldags hakkebøf - stegt flæsk, alt vores mad var super lækkert, og der var mere end rigeligt.
Vores børn fik pandekager til dessert og vi fik irsk kaffe..
Tjenerne var super smilende og skabte en god hyggeligt stemning Det er helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, kathrineHougaard

Rejsende, der kiggede på Nyboders Køkken, kiggede også på

Har du været i Nyboders Køkken? Fortæl om dine oplevelser!