“Hygge, god stemning og lækker dansk mad”
Anmeldelse af Nyboders Køkken

Nyboders Køkken
Reservér med
Nyboders Køkken er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 17. november 2017

Dejligt, hyggeligt stedm, hvor man kan få lækre danske retter. Stegt flæsk er et hit og man bliver sagtens rigtig mæt!

Man føler sig hjemme og betjeningen er super god!

Kan anbefales på det kraftigste. Priserne er også mere end rimelige!

Kommer helt sikkert igen næste gang jeg gæster hovedstaden!

Dato for besøg: november 2017
Tak, KarstenJensen

Anmeldt 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg besøgte dette fantastiske sted, hvor børn også er mere end velkommen vi fik 3 forskellige rette nyboders gryde - gammeldags hakkebøf - stegt flæsk, alt vores mad var super lækkert, og der var mere end rigeligt.
Vores børn fik pandekager til dessert og vi fik irsk kaffe..
Tjenerne var super smilende og skabte en god hyggeligt stemning Det er helt sikkert et sted vi kommer igen.

Tak, kathrineHougaard
Anmeldt 25. oktober 2017

Nyboders Køkken er en rigtig hyggelig restaurant som serverer god dansk mad. Min kæreste og jeg bestiller som regel stegt flæsk med persillesovs. Desværre varierer kvaliteten af maden af hvor travlt der er. Nogle gange er maden helt i top og andre gange er flæsket brændt på og smager ikke særlig godt. Hvis de er tralvt plejer maden at være ringere. Men sidste gang vi spiste der, var der faktisk ikke særlig travlt,og maden, specielt det stegte flæsk var helt tørt og brændt - det smagte i hvert fald ikke særlig godt. Det er rigtig synd, fordi personalet altid er søde og rare, men de burde også være opmærksom på det stegte flæsk - hvis det ser for brændt ud, burde de ikke serverer det. Det er rigtig synd, at de ikke kan leverer samme kvalitet hver gang.

Tak, Maja P
Anmeldt 9. oktober 2017

Var her og spise med nogen venner. Vi blev af vennerne foreslået at tage dags ret, den var som regel lækker og billig. vi blev ikke skuffet. Det eneste jeg kan sætte en finger på, er ventetiden, og det tog 45 min før maden kom, troede det gik hurtigere når man tog dagens ret, fik af vide at det tog tid at lave kartoffelmosen. Men det smagte godt. Fik dejlig mikro bryg fra Als i Næstved, passede perfekt til maden. Betjeningen var i top, et par rigtig søde og dygtige damer. Vil klart gå herind igen når vejen falder forbi.

Tak, Normann
Anmeldt 1. oktober 2017

En tilfældighed gjorde at jeg og min veninde havnede på Nyboders Køkken, men sikke en oplevelse. Gamle møbler, ældgamle og velbevarede avisudklip på væggene og bl a en ægte 100 år gammel kaffemølle, .. som virkede endnu. Hyggelig atmosfære, venlig betjening og god mad. Et rigtigt paradis især for dem der kan lide det gamle mormorkøkken. Det var en totaloplevelse.

Tak, anne mette n

Rejsende, der kiggede på Nyboders Køkken, kiggede også på

Har du været i Nyboders Køkken? Fortæl om dine oplevelser!