“Hyggelig restaurant med mad af varierende kvalitet”
Anmeldelse af Nyboders Køkken

Nyboders Køkken
Reservér med
Nyboders Køkken er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. oktober 2017

Nyboders Køkken er en rigtig hyggelig restaurant som serverer god dansk mad. Min kæreste og jeg bestiller som regel stegt flæsk med persillesovs. Desværre varierer kvaliteten af maden af hvor travlt der er. Nogle gange er maden helt i top og andre gange er flæsket brændt på og smager ikke særlig godt. Hvis de er tralvt plejer maden at være ringere. Men sidste gang vi spiste der, var der faktisk ikke særlig travlt,og maden, specielt det stegte flæsk var helt tørt og brændt - det smagte i hvert fald ikke særlig godt. Det er rigtig synd, fordi personalet altid er søde og rare, men de burde også være opmærksom på det stegte flæsk - hvis det ser for brændt ud, burde de ikke serverer det. Det er rigtig synd, at de ikke kan leverer samme kvalitet hver gang.

Tak, Maja P

Anmeldt 9. oktober 2017

Var her og spise med nogen venner. Vi blev af vennerne foreslået at tage dags ret, den var som regel lækker og billig. vi blev ikke skuffet. Det eneste jeg kan sætte en finger på, er ventetiden, og det tog 45 min før maden kom, troede det gik hurtigere når man tog dagens ret, fik af vide at det tog tid at lave kartoffelmosen. Men det smagte godt. Fik dejlig mikro bryg fra Als i Næstved, passede perfekt til maden. Betjeningen var i top, et par rigtig søde og dygtige damer. Vil klart gå herind igen når vejen falder forbi.

Tak, Normann
Anmeldt 1. oktober 2017

En tilfældighed gjorde at jeg og min veninde havnede på Nyboders Køkken, men sikke en oplevelse. Gamle møbler, ældgamle og velbevarede avisudklip på væggene og bl a en ægte 100 år gammel kaffemølle, .. som virkede endnu. Hyggelig atmosfære, venlig betjening og god mad. Et rigtigt paradis især for dem der kan lide det gamle mormorkøkken. Det var en totaloplevelse.

Tak, anne mette n
Anmeldt 15. september 2017

Min kammerat og jeg var på Nyboders køkken den 14.9. 2017. Vi havde hørt at hvis man skulle have stegt flæsk i København så var det stedet. Allerede da vi kom ind i restauranten slog det mig hvor hyggeligt der var. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på at Englændere diskutere hvad hygge er. Her ville de kunne se og fornemme det med det samme. Alene personalets ageren overfor stamkunder varmede hjertet. Og vi blev med det samme inkluderet i hyggen af den utroligt søde kvindelige ejer og fik vores stegte flæsk og et par øl. Og den stegte flæsk levede til fulde op til til vores forventninger. Jeg kan på det varmeste anbefale dette lille hyggelige sted.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Erik J
Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

God, traditionel mad i hyggelige omgivelser. Godt sted at tage turister med, selvom musikken nok vil gå hen over hovedet på dem.

Dato for besøg: september 2017
Tak, absuhr

Rejsende, der kiggede på Nyboders Køkken, kiggede også på

Har du været i Nyboders Køkken? Fortæl om dine oplevelser!