“Ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet”
Anmeldelse af Il Buco

Il Buco
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 1. august 2020

Vi var her en sen aften i juli. Vi spiste en enkel ret, som vi jo i Dk betegner som pasta med kødsovs. Prisen var 185 kr. for en lille tallerken. Og som tjeneren pointerede, havde kokken selv hakket kødet. Ja, hvad man ellers forestillet sig til den pris. Det var under ingen omstændigheder noget særligt. Vi kunne vælge mellem glas vin til 85 kr. 100 kr. eller 145 kr. Vi valgte den billige, som bestemt ikke levede op til prisen. Alt i alt var indtrykket, at restauranten havde nogle høje forestillinger om sig selv, og helt ude af trit med hvad der ellers foregår omkring dem på andre restauranter. Et godt råd til restauranten: Gå en tur i byen bl.a. andre steder på Bryggen og se hvordan niveauet er.

Tak, 483flemmingb
ilbucocph, Agentur/konsulent hos Il Buco, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Flemming

Tak for, at du tog dig tid til at smide ⚫️⚫️ efter os her på Tripadvisor. Vi samler allerhelst på glade gæster og vi er kede af, at du ikke havde forberedt dig på, hvad du får, når du bestiller et glas vin og en pasta med ragù af okse hos os. Det kommunikerer vi ellers stolt ud til verden på alle tænkelige platforme!
Alt i alt er indtrykket at du forventede spaghetti med sovs af hakkekød fra supermarkedsdisken - og til samme pris, og det nægter vi desværre at honorere. Vi har nogle høje forstillinger om vores etiske ansvar som restaurant og arbejder dagligt for at møde disse. Et godt råd til dig: sæt dig lidt ind i, hvad den restaurant du besøger står for, dens holdning til råvarer, naturvin, økologi og bæredygtighed som minimum. Gå en tur i byen og besøg sammenlignelige restauranter (dem finder du ikke mange af på Islands Brygge) hvad angår holdninger, fokus på lokale råvarer i sæson og økologi og se hvordan niveauet er!

Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigvis forbi, og endte med at besøge Il Buco.
Hyggeligt sted midt i en baggård. Fin betjening, og vi skulle ikke en gang betale for vand til vore lille hund som var med (i en taske).
Vi sad udenfor, da solen skinnede og det var sommervejr idag ☀️
Min mand bestilte sandwich med kød, som var virkelig lækker. Jeg fik omelet med smeltet vesterhavsost på ristet smørstegt brød. Den var desværre jævn kedelig, da der intet tilbehør var til. Jeg synes godt der kunne have været noget salat til. 100 kr for et stykke æg på ristet brød giver ikke mening, og også årsag til jeg ikke giver mere end 3 stjerner.
Men vil gerne komme igen. Dropper nok bare at spise der en anden gang, men nøjes med noget at drikke.

Tak, maikenh
Anmeldt 15. februar 2020

Skulle i dag have formiddagskaffe og kage hos Il Buco. Henvnder os ved skranken/ kassen men får besked på at sætte os ved et bord og så vil han straks komme og rydde af og tage imod bestilling. Efter 10 minutters venten opgav vi ! Der var 2 personer på arbejde, han ryddede 1 bord, bar ud til opvask og så tilbage for at betjene "takeaway" kunderne. Pigen ryddede aviser af ved det samme bord der lige var blevet ryddet og imens var vi 3 hold gæster der blot kunne side og vente og se på at der ikke var tid til os men kun takeaway kunderne !!!!!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, JP B
Anmeldt 18. december 2019

Spændende indrettet og meget hyggeligt sted. Vi fik rigtig godt brød og en pasta til hovedret hver. Maden smagte rigtigt godt, men vi syntes at prisen var for høj i forhold til kvaliteten. Til gengæld var betjeningen, hurtig, venlig og professionel. Grunden til at Il Buco får så lav vurdering er ene og alene at prisen er for høj i forhold til kvaliteten - alt andet er godt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Marianne N
ilbucocph, Ejer hos Il Buco, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2019

Hej Marianne - tak for at du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os. Vi håber, at du fik talt med tjenerne om vores priser - for de hænger meget sammen med, at alle vores råvarer kommer fra små, lokale økologiske og biodynamiske producenter - både grøntsager og kød. Og den slags koster. Håber at se dig en anden gang:)

Anmeldt 19. oktober 2019

Jeg har besøgt Il Buco til morgenmad og frokost - og begge gange har været fortrinlige. Man skal lede længe efter så skønne croissanter som Il Bucos... Landets bedste!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Anna O

Rejsende, der kiggede på Il Buco, kiggede også på

Har du været i Il Buco? Fortæl om dine oplevelser!