“Totalt mislykket service”

nr. 1.744 af 2.830 Restauranter i København
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Kan ikke anbefales. Først glemte de at servere forretten men kom med hovedretten efter ca. 45 minutters venten. Undskyldte med at det var en ny tjener. Bøffen var sådan set ok, tilbehøret i små portioner. Til dessert bestilte vi Panna Cotta og chokolademousse med en dobbelt espresso. Den minimale dobbelte espresso blev serveret i en almindelig kaffekop, og var kold allerede da den kom på bordet. Til sidst fik vi en regning der var en blanding af vores bestilling og et andet bords. Da vi gjorde opmærksom på det tog det hvad der føltes som et kvarter for dem at udregne den rigtige pris. Det havde været passende med en økonomisk kompensation frem for en halvkvædet undskyldning. Kommer ikke her igen!

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Stig C

Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

Maden er ganske udemærket. Fik en del retter. Drinksene er rigtig gode. Det eneste minus er, at der temmelig mange mennesker der er stimlet sammen i restauranten, hvilket tager noget af hyggen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, peterkO9573HQ
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Dejlig betjening , hurtige og opmærksomme tjenere - super mad til gode priser - burgeren kan anbefales.
Deres drinks er udemærket

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Lars R
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Lækker anrettet og tilberedt mad inspireret af det spanske og italienske køkken. Tapas retter som fra den hyggelige tapasbar i Barcelona og lækre italienske pizzaer med tynde sprøde bunde og vel udvalgt topping som en Italiens mama vil lave dem! Det er muligt at sidde inde og ude på deres lækre ude område. Priserne er meget rimelige og stedet kan klart anbefales både til en hyggelig tur ude med vennerne eller til shoppingturen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, MJ_Rejser
Anmeldt 4. juni 2016

Jeg spiste en lækker frokost på PS på min fødselsdag. Vi sad udenfor i deres "gårdhave" hvor der var super hyggeligt! Vi delte nogle pizza som bare smagte rigtig godt og hele oplevelsen blev kun bedre af den søde og gode service vi fik af personalet! :-) Et super hyggeligt sted både til frokost og aften!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, JosefineMO

Rejsende, der kiggede på PS Bar & Grill, kiggede også på

Har du været i PS Bar & Grill? Fortæl om dine oplevelser!