Kære Linda
Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af dit ophold på Absalon Hotel.
Vi er glade for at høre der hurtigt blev fundet en løsning på problemet angående det første værelse i tjekkede ind på. Som du selv nævner, er vi i gang med en renovering så vi til sommer kan tilbyde alle vores gæster air conditioning og dette gør at der til tider vil opstå mere der skal rengøres end normalt. Vi takker for din feedback og vil gøre hvad vi kan for at være bedre for vores fremtidige gæster under vores renovering.
Angående vores arrangementer, så informerer vi alle gæster under indtjekning omkring dette, samt hænger skilte op i elevatoren. Vi har desværre ikke mulighed for at kontakte vores gæster inden ankomst, da vi størstedelen af tiden ikke har kontaktoplysningerne før gæsterne står foran os. Arrangementerne slutter altid senest ved midnat, så vores gæster stadig kan få deres nattesøvn. Er man nervøs for om der er et arrangement under ens ophold er man altid mere end velkommen til at ringe til os inden ankomst.
Vi har på vores hotel en regel om at der ingen gæster er på værelserne. Sker der noget, så har vi som hotel, ansvaret for vores gæster og vi skal vide hvor mange gæste vi har i bygningen. Vi kan selvfølgelig godt forstå du føler det er dårlig stil i den situation du stod i, men reglerne gælder for alle vores gæster, uanset grund, så vi er glade for at høre vores team reagerede korrekt i denne situation.
Vi håber I vil komme og besøge os igen i fremtiden, måske under andre omstændigheder uden events og renovering.
Med venlig hilsen
Maiken Jensen
Guest Relations Team