16 personer kigger på dette hotel
323 US$
Gratis afbestilling indtil d. 18.08.22
Book nu, betal under opholdet
travelup.com
Trip.com258 US$
eDreams323 US$
ZenHotels.com278 US$
Anmeldt d. 20. juni 2022

Super dejligt hotel med flotte værelser, dejlig stor morgenmads buffet og meget serviceminded personale. Hotellet ligger meget centralt, tæt
på rådhuspladsen. Ikke sidste gang vi vil besøge Absalon Hotel.

Tak, loneskjoett
Andersen Hotel Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2022

Kære Lone

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive denne flotte anmeldelse.

Hvor er det dejlig at høre vi gjorde et indtryk på jer under opholdet og at det resulterede i så mange fine ord om alt fra morgenmaden til vores team, der altid vil gøre vores aller bedste for at sørger for at I har det bedste mulige ophold her hos os.

Vi er glade for at høre det ikke er sidste kan I besøger os og vi glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen igen i en forhåbentlig nær fremtid.

Anmeldt d. 16. juni 2022

Hotellet har charme, hyggelige værelser, god beliggenhed i f. t. banegård o.s.v.
Ældre hotel i rigtig god stand. Pæne, gode "dybe" stole på værelset og i restauranten. Der er ikke tvivl om, at skal vi til København igen, bliver det på Absalon.

Tak, apeder272522

Mange tak for denne fine anmeldelse.

Vi sætter stor pris på alle disse pæne ord og er glade for at I kunne føle charmen og hyggen vi forsøger at vise vores gæster, når de bor her hos os.

Vi er så glade for at høre at vi har gjort så godt et indtryk på jer at I kommer igen og vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage hos os, forhåbentlig i en nær fremtid.

Anmeldt d. 13. juni 2022

Fint hotel med virkelig god beliggenhed som dog er ganske uegnet til kørestolbruger medmindre man som jeg har nogen mobilitet. Den meget centrale beliggenhed gør det velegnet til at opleve CPH. Udemærket morgenbuffet og upåklagelig rengøring.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, andersbeha
Andersen Hotel Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2022

Hej Anders
Tak fordi du dog dig tid til at skrive en anmeldelse efter dit besøg hos os på Absalon Hotel.

Vi er super glade for at høre du nød dit ophold og vores location gjorde det idielt at bo hos os. Absalon Hotel er en gammel bygning med trapper og skæve vinkler, så vi er helt enige med dig i at vores hotel er uegnet til kørestolsbrugere og vi anbefaler altid at finde et andet hotel der er bedre egnet til kørestole, så vi er selvfølgelig kede af du ikke har kontaktet os inden, så vi kunne guide dig et andet sted hen.

Dog er vi glade for at høre rengøringen og morgenmaden faldt i rette smag.

Anmeldt d. 6. juni 2022

Jeg havde et rigtig god ophold, der var alt hvad jeg havde forventet, dejlig værelse og godt morgenmad, høflige personale. Hotellet velholdt - pænt og renholdt. kan anbefales. Jeg har planlagt et møde i København i juli, vil gerne bo på samme hotel.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Escape56742106721
Andersen Hotel Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2022

Mange tak for denne fine anmeldelse, den sætter vi stor pris på.

Dine pæne ord omkring hotellet og at høre alle afdelingerne levede op til dine forventningen er meget værdsat og det betyder rigtig meget at læse at teamet var med til at gøre oplevelsen endnu bedre.

Vi er så glade for at høre du kommer tilbage og besøger os til juli og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 25. maj 2022

Morgenmads-personalet fortjener en KÆMPE ros for deres effektivitet og smilende væsen
Receptionen også super. Hvorfor skal en anmeldelse være på
minimum 200 tegn? Kan jo slutte af med at sige, der var er par gode dage

Dato for ophold: maj 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, ehansen2022
Andersen Hotel Guest Relations, Guest Services / Front Office hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2022

Tak for din super fine anmelselse af dit ophold på Absalon Hotel.

Vi sætter stor pris på du har taget dig tid til at skrive dette og dine pæne ord omkring vores restaurant team er virkelig værdsat, især i disse travle dage er det dejligt at vide vores gæster kan se teamet gør alt hvad de kan og med et kæmpe smil på læben imens.

Vi er så glade for at høre I havde et par gode dage hos os og vi håber I kommer tilbage og besøger os en anden gang.