190 $
Gratis afbestilling indtil d. 07/10/21
Book nu, betal under opholdet
Priceline
eDreams190 $
travelup.com202 $
Trip.com164 $
Anmeldt d. 9. august 2021

Beliggenheden er rigtig god med gåafstand til Kødbyen, hovedbanegården og Centrum. Det var svært at finde parkering tæt på. Venlig og hjælpsom personale der både lånte os paraplyer og klapvogn. Vores værelse havde et lidt umoderne indretning, men ellers fint. Morgenmadsbuffeén var rigtig skuffende og føltes meget skrabet, havde helt sikkert forventet mig noget mere til denne prisleje.

Tak, dianadahn
Anmeldt d. 7. august 2021

Meget hjælpsomme, imødekommende og afslappet personale. Gårdhave i hyggelig afslappet stil. Rent overalt. Morgenmaden måske lidt sparsommeligt( manglede bacon), men vi blev helt sikkert mætte. Kommer gerne igen❤️

Dato for ophold: august 2021
Tak, loroni
Jonathan Clausen, Guest Services / Front Office hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for at tage jer tid til at give os så fin en anmeldelse. Vi er glade for at høre i har haft et godt ophold og en god tur il København.

Vi er kede I ikke oplevede vores bacon, men håber I vil komme og besøge os igen.

I ønskes et dejligt efterår.

Kærlig hilsen
Jonathan Clausen
Head of Guest Relations
Absalon Hotel

Anmeldt d. 6. august 2021

højt serviceniveau, venligt personale, liggende midt i en pulserende storby.
Tæt på strøget, gode resturanter og underholdning.
vælg superior værelser hvis der ønskes en stor seng, men rent og pænt over alt

Dato for ophold: august 2021
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, okjeld687502

Tusind tak for din meget fine anmeldelse, vi er utrolig glade for at i har haft et godt ophold.

Endnu bedre at i har lagt mærke til vores gode service og vores altid imødekommende personale.

Vi håber vi får fornøjelsen af jeres besøg igen og ønsker jer et fortsat godt efterår.

Kærlig hilsen
Jonathan Clausen
Head of Guest Relations
Absalon Hotel

Anmeldt d. 30. juli 2021

Dejligt hotel, god beliggenhed. Kvalificeret og hjælpsom personale der har styr på tingene. Hyggelig gårdhave. Pæne og rene værelser, gode senge, pænt badeværelse. God morgenmad, med pænt udvalg. Fornuftige priser på ophold.

Tak, eriksH132VZ
Anmeldt d. 29. juli 2021

I forbindelse med overværelse af Cirkusrevyen på Bakken valgte vi at bo på Absalon, da vi har boet der 2 gange før min kone og mig, og hotellet ligger tæt på Hovedbanegården. Den øvrige familie var det anden gang.

Tak, knudk422021