Gratis afbestilling indtil d. 11/03/21
Trip.com118 $
ZenHotels.com112 $
Agoda.com129 $
Anmeldt d. 7. august 2020

Alt fungere perfekt fra ankomst til afrejse meget serviceminded personale
Hotellet har en super beliggenhed tæt på metro bus og tog. Der er supergode forhold hvis man ønsker sin bagage opbevaret.
Skulle man mangle noget er det blot at henvende sig i receptionen det bliver ordnet omgående

Dato for ophold: august 2020
Tak, saga9662
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2020

Tusind tak for den dejlige anmeldelse, vi er glade for at i synes alt her var godt og i var tilfredse.

Vi ser alle frem til jeres næste ophold og ønsker en fortsat god sommer!

Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg kan varmt anbefale Absalon Hotel.
Nem at booke online. Super service hele vejen igennem. Altid søde, venlige og hjælpsomme personale. Værelset var rent og lækkert. Central beliggenhed tæt på Hovedbanegården og det pulserende liv. Desuden var der lækker morgenmad.
Næste besøg i København bliver bestemt også på Absalon Hotel.
Mvh Eva Bæk

Tak, 19evabella66
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære Eva,

Tusind tak for den dejlige anmeldelse og jeres anbefalinger gør os stolt og taknemmelig.

Det varmer at høre i havde sådan dejligt ophold og at betjeningen var i top.

Vi ser alle frem til jeres næste ophold og ønsker en fortsat god sommer!

Anmeldt d. 3. august 2020

En super oplevelse. Meget venligt og imødekommende personale, gode og pæne, rene værelser og fællesarealer. Selvom hotellet kun ligger kort afstand fra både Kødbyen og hovedbanegården, var der stille og roligt både på værelserne, i gårdhaven er der roligt og hyggeligt

Tak, jesperfaber

Tusind tak for jeres varme ord.

Fornøjelsen er helt bestemt på vores side. Jeg er glad for at se, at du nød godt af god service, central beliggenhed and rolige omgivelser.

Vi stræber efter at gøre ethvert ophold til en uforglemmelig oplevelse og vi ser alle frem til jeres næste ophold.

Vi ønsker en fortsat god sommer!

Anmeldt d. 3. august 2020

Dejligt hotel med god beliggenhed, god service og gode priser. Helt klart en anbefaling værd. Vi boede på hotellet i en uge. Virkelig lækker morgenmad med fantastiske croissanter, dog er udvalget i restauranten ikke så stort.

Tak, MetteHein
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office hos Absalon Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Tak for en værdifuld og flot anmeldelse!

Jeres anbefalinger gør os stolt og taknemmelig - og endnu gladere er vi for at læse, at I havde et helt fantastisk ophold hos os i hjertet af København.

Vi håber at se jer tilbage snart igen.

Anmeldt d. 30. juli 2020

Super godt og fantastisk service!
Men morgenmad var denne gang lidt for mangelfuld ift.andre gange. Havde på fornemmelsen at det var fordi stedet ikke var særlig højt booket. Men det var bare ret ærgerligt. Ellers perfekt!

Tak, piap695

Tak for en værdifuld og flot anmeldelse!

Det er en fornøjelse at byde dig velkommen, og vi bestræber os naturligvis på, at hvert ophold skal være en 5-stjernet oplevelse. Derfor sætter jeg stor pris på din konstruktive kritik og skal sørge for, at det bliver viderebragt til den rette afdeling, som derfra vil tage stilling til eventuelle ændringer.

Jeg ser frem til dit næste ophold og ønsker dig det bedste til vi ses igen!

Kærlig hilsen,