Anmeldt 10. december 2014

Grunden til jeg giver dette hotel 2 stjerner er på grund af beliggenheden og fordi selve lejlighederne er OK.

Men servicen er under al kritik. Da jeg bestilte på Hotels.com bad jeg om at få bekræftet en parkeringsplads, hvilket hotellet aldrig gjorde. Da jeg ankom var der ingen plads og jeg forsøgte at ringe til hotellet. Jeg ringede 4 gange fuldt ud uden telefonen blev taget. Jeg måtte så finde parkering ca. 1 km væk fra hotellet. Jeg fik så mit værelse, men receptionen anede ikke hvor værelset lå. Først blev jeg sendt op på 4 sal inden jeg igen måtte gå ned og spørge. Så blev jeg sendt udenfor og ind af en anden opgang. Man kunne naturligvis ikke drømme om at vise vejen, bære kufferter etc. Og parkeringsplads fik jeg heller ikke. Hotellet kan ikke anbefales.

Værelsestip: Vælg en lejlighed.
  • Overnattede: december 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mouritsenbrunnen
Ascot_Hotel_10, Receptionschef hos Ascot Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. februar 2015

Kære Mouritsenbrunnen

Mange tak for din anmeldelse af Ascot Hotel & Apartments.

Jeg beklager dog at du har oplevet dårlig service hos os.

Det er desværre ikke muligt at reservere parkeringspladser hos os og da du har booket via Hotels.com, har vi ikke haft en direkte kontakt med dig hvor vi kunne forklare dette.

At telefonen ikke belv svaret, er selvfølgelig under alt kritik. Vi har næsten altid to receptionister på arbejde, så der er meget få tilfælde hvor receptionen og vores telefoner er ubemandede.

Jeg må også beklage at vi ikke har haft helt styr på hvor vores værelser ligger. Vi arbejder med højt intensitet på at alle, nye som gamle, lærer huset at kende.

Jeg beklager igen din oplevelse her hos os og håber at du trods dette vil komme og besøge os igen.

Mvh
Camilla - Receptions chef

Anmeldt 20. november 2014

Hos Ascot gør de altid alt hvad de kan for hjælpe. Hotellet ligger midt i København og er godt til både forretning og familie.
Når jeg har været her med forretning har jeg startet dagen en løbetur rundt om søerne der ligge lige rundt om hjørnet. Med familien har det været som et pusterum for en lang dag i Tivoli. Spørg efter en lejlighed hvis I er mere end to.

Overnattede: januar 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mads H
Anmeldt 11. juni 2014

Vi ankom til hotellet med 4 stjerne hvor man regner med et hvis niveau, det hele virker dog som om det ikke er gjort nået ved det de sidste 15 år.
Personalet var flink, men heller ikke mere end det, de manglede det ekstra for at hotellet ville komme nærmere de 4 stjerner.
Parkering på 195 kr - For dyrt når du betaler den pris for værelset og KUN 1 time internet, derefter 25 kr - NEJ helt ærligt, det skal bare være inkluderet.

Man skulle så ud af hotellet for at komme i apartments, der var god sikkerhed omkring indgang og døren til rummet.
MEN billedet af apartment er LANGT fra hvad man får, Alt på nær sengen var fra 80/90erne, badeværelset så ikke helt færdig bygget ud og gulvet var så ujævnt at man næsten kunne slå sig hvis man løb hen over det.
Desuden på det gamle TV var der ingen børnekanaler, selv ikke det gratis Ramasjang/Ultra, hvilket er meget utilfredsstillende.
Der var ingen klimaanlæg, så det blev varmt.

Morgenmad var ok, men personalet var uopmærksom og var ikke børnevenlige.

Alt i Alt kan det maksimum blive til 2 stjerner.

Værelsestip: Vil ikke anbefale hotellet!!!
  • Overnattede: juni 2014, rejste med familie
1  Tak, Pixiendk
Anmeldt 11. september 2013

Boede på hotellet i forbindelse med møder i København.
Lejlighederne ligger supercentralt og man kan gå til Rådhuspladsen og Tivoli på under 5 minutter. Alligevel var der meget stille og roligt, selv om turistsæsonen stadig var i fuld gang.
Selve lejligheden var ikke noget specielt. Rent og pænt, men også lidt bedaget. Til turister er det dog en super mulighed, at have chancen for at tage mad med hjem fra byen og sidde og spise ved et egentligt spisebord.
Morgenmaden var OK, men ikke noget specielt.

• Overnattede: august 2013, rejste i forbindelse med forretninger
3  Tak, LAI1976
Anmeldt 16. maj 2013

Vi var 3 voksne der prøvede at leje en hotellejlighed. Der var 2 mulige sovepladser i stuen og en dobbeltseng i soveværelset. Små rum men velindrettet og central belliggende 500 m fra Tivoli. Vi bestilte opholdet med morgenmad selvom man selv kan spise på værelset. Meget lækker og afvekslende morgenbuffet. Kort sagt kan dette sted anbefales - vi kommer gerne igen.

• Overnattede: maj 2013
Tak, PD0808