Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams152 $
ZenHotels.com194 $
getaroom.com173 $
Tripadvisor149 $
StayForLong
Trip.com
Vis 12 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.255)
Filtrer anmeldelser
1.255 resultater
Medlemsvurdering
140
340
380
243
152
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
140
340
380
243
152
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 1.255 anmeldelser
Anmeldt d. 8. august 2021

Richmond er et hyggeligt hotel som ligger meget centralt i København, tæt på byens puls samt offentlig transport. Det er et besøg man tænker tilbage på som rart og behageligt.
Man kommer hurtigt rundt i byen da hotellet ligger meget centralt og lige ved bus, tog og metro

Dato for ophold: august 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, sjense746041
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception Richmond, Guest Services / Front Office hos Richmond Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2021

Kære gæst,

Tusind tak for din anmeldelse af dit ophold på vores hotel. Vi sætter stor pris på vores gæsters tilbagemeldinger, da vi altid ønsker at yde en god service og forbedre os hvor vi kan.

Jeg er glad for at høre, at du nød dit ophold hos os, og at vi kunne gøre det til en mindeværdig oplevelse.

Jeg håber, at vi en dag i fremtiden kan byde dig velkommen tilbage på vores hotel.


Venlig hilsen,
Grit, Richmond Front Desk

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. juli 2020

Vi kommer ikke igen. Det var en dårlig oplevelse fra start til slut.
Jeg kontaktede hotellet og spurgte om de havde værelser der kunne rumme 4 voksne kvinder, hertil var svaret ja! Så forventer jeg at værelset rent faktisk også rummer det. Men der var en stor alm dobbelt seng, en sovesofa samt en drømmeseng til rådighed. Virker mere som om man bare vil tjene penge end at have glade kunder. Den ene elevator virkede ikke under hele hotelopholdet, så der skulle man stå i kø. Trappen var ikke muligt at finde, så sen benyttede vi ikke. Sidste dag da vi skulle tjekke ud, virkede ingen af elevatorerne og 2 af os måtte bruge personalets egen elevator og gå igennem køkkenet midt i primetime for morgenmads servering. Totalt uhygiejnisk og klamt! Og de andre to måtte lede efter nogle brandtrapper og finde ned. Da vi tjekker ud fortæller jeg kort om vores dårlige oplevelse, hvilket man mildest talt er totalt ligeglade med. Derefter sender jeg en mail, hvortil der kommer et hånligt svar. Jeg kan på ingen måde anbefale dette hotel. Har intet godt at sige om det. Og morgenmaden var også så dårlig at vi 2. Dag helt fravalgte at spise på hotellet.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, RikkeMaha
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception Richmond, Guest Services / Front Office hos Richmond Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Kære Rikke,

Tak for jeres review af jeres ophold. Vi sætter pris på alt feedback, da vi altid stræber efter at forbedre vores service.

Vi er kede af at høre, at I havde en dårlig oplevelse, men har desværre problemer med at give svar på de oplevelser i nævner, da vores hotel, grundet Covid-19, har været lukket ned siden Marts, men det umiddelbart ser ud som om at jeres review først er kommet i Juli.

Hvis dette er et sent indskrevet review for et ophold hos os, undskylder vi selvfølgelig for den oplevelse i fik. Tidligere på året gik vi igennem nogle renovation der inkluderede udskiftning af elevatorer, hvor der i den sammenhæng var 2-3 dage hvor vi kun havde én elevator i brug ad gangen. Dette var selvfølgelig ikke optimalt, men var en nødvendighed for at vi kunne yde optimal service for vores gæster fremadrettet. Hvis der så i mellemtiden er sket et uheld med den ene kørende elevator, er dette selvfølgelig beklageligt og utrolig uheldigt, men hvis I i denne sammenhæng ikke har villet bruge trapperne, har vores eneste mulighed været at hjælpe jer ned via personale-elevator.
Jeg kan i denne sammenhæng nævne, at vores køkken er blevet udskiftet, til stor glæde for dem der nåede at opleve det før vores midlertidige nedlukning.
Hvad værelset angår, har vi familie værelser der sagtens kan rumme 4 personer, men er tænkt til børnefamilier, hvorefter to af disse fire naturligt optager mindre plads. Dette er hvad vi plejer at forklare vores gæster når de spørger om rummeligheden af disse værelser. Hvis I har spurgt ind til dette hos os, og ikke fået dette at vide, beklager vi dybt.
Da vi naturligt sætter god service som vores højeste prioritet, har jeg svært ved at forestille mig at nogen af vores medarbejdere har svaret jer med hån, men undskylder selvfølgelig hvis I har følt jer truffet af nogen kommunikation fra os. Når problemer opstår, er vores prioritet altid at forklare vores sag så objektivt som muligt, I håbet om at vores gæster vil forstå at vi altid vil dem det bedste.

Vi forstår at disse forklaringer ikke retrospektivt kan gøre jeres ophold bedre, men vi håber at det om ikke andet kan give en smule sindsro.

Skulle I have mere at sige om sagen, er I altid velkomne til at kontakte os.

Handler dette ikke om et sent indsendt review af et ophold hos os på Richmond, men derimod et ophold i Juni/Juli, som vi må regne med derfor må regne med er foregået på Copenhagen Plaza, vil vi selvfølgelig give denne besked videre, så de kan besvare alle ovennævnte henvendeler.


Venlig hilsen,
Richmond Front Desk

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. februar 2020

Lidt slidt hotel, men god morgenmad og dejlig roligt ud mod baggård, venligt personale, men kom ikke i bil meget dyr parkering. Eneste minus er ingen regulering af varme og mangler køleskab på værelset

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, lsalew694626
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 20. december 2019

Det var en god oplevelse og en fin service, fra vi ankom til vi igen rejste. Morgenmaden var meget over middel, renligheden var fin. Værelserne er ikke store, men der er hvad der skal være. Højeste karakter kræver lidt mere plads. Men vi var der én nat og derfor var vi meget godt tilfredse med alt i vores ophold.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, aniels222911
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception R, Front Office Manager hos Richmond Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020
Google Oversæt

Dear aniels222911

Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.

I am very happy to hear that you enjoyed our hotel and the breakfast! - I may reccomend to book a larger room next time, if space was on the smaller side for you.

It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future.

With much appreciation,
Peter Enbom, Front Office Supervisor
Richmond Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. december 2019

Pænt og rent værelse - gode senge. God service, da vi tjekkede ind. Rart at vi først skulle tjekke ud kl. 12.00
God og central beliggenhed i forhold til Indre by
Vi vil gerne anbefale stedet til andre

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, mfrohn703390
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception R, Front Office Manager hos Richmond Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020
Google Oversæt

Dear mfrohn703390,

Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.

I am very happy to hear that you enjoyed rooms, the bed and my service team.

It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future.

With much appreciation,
Peter Enbom, Front Office Supervisor
Richmond Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser